دربازدید معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران از بنادر صیادی بندرعباس مطرح شد:

ساماندهی شناورها در بنادر صیادی اولویت قرار گیرد

۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۲:۳۶:۱۷
کد خبر: ۹۳۹۷۷۱
ساماندهی شناورها در بنادر صیادی اولویت قرار گیرد
معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران،مدیرکل دفتر مدیریت و توسعه بنادر ماهیگیری شیلات ایران،معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان از بندر صیادی بندرعباس و اسکله صیادی بندر شهید باهنر بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران در حاشیه این بازدید ضمن دیدار  با همکاران شیلات بندرعباس و جامعه صیادی این بندر گفت: ساماندهی شناورها در بنادر صیادی با توجه به حضور شناورهای غیر مجاز در برخی بنادر اولویت قرار گیرد.

سید پرویز محبی همچنین بر اولویت بندی فازهای توسعه ایی بندر صیادی بندرعباس، ایجاد روشنایی در بازوهای شرقی و غربی بندر صیادی بندرعباس، ضرورت امکان سنجی و مطالعه احداث سکوی تخلیه شناورهای صید صنعتی بندر صیادی بندرعباس،تاکید بر ساماندهی شناورهای موجود در بندرصیادی بندرعباس و تسریع در روند تکمیل پروژه توسط پیمانکار در اسکله صیادی بندر شهید باهنر تاکید کرد.

در ادامه معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان با اشاره به اهمیت صید و صیادی در استان هرمزگان به ویژه شهرستان بندرعباس گفت:خوشبختانه مسئولین کشوری و استانی همکاری خوبی در راستای ارتقای جایگاه صید و صیادی دارند.

محمد جوانمرد در ادامه گفت: تاکید بر آغاز روند بازسازی شمع های اسکله صیادی باهنر ظرف مدت ۱۰روز از سوی پیمانکار و همچنین تعجیل در آغاز به کار در سایر جبه های  پروژه ترمیم و بهسازی اسکله صیادی شهید باهنر از اهم مصوبات سفر معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات کشور به استان بوده است.

گفتنی است شهرستان بندرعباس با برخورداری از بالغ بر 500 فروند شناور صیادی و صیدی بالغ بر 47 هزار تن توانسته سهم قابل توجه ایی از صید و صیادی و اشتغال زایی در استان را به خود اختصاص دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز