معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

عرضه مستقیم کالاها و مایحتاج عمومی مردم در دستور کار باشد

۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۷:۴۰:۳۸
کد خبر: ۹۴۰۰۳۵
عرضه مستقیم کالاها و مایحتاج عمومی مردم در دستور کار باشد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: فرمانداران با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط عرضه مستقیم و بدون واسطه کالاها و مایحتاج عمومی مردم استان را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ دکتر ایرج حیدری در پانزدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان با فرمانداران با اشاره وقوع سیل در برخی مناطق استان ،عنوان کرد: تلاش های مجموعه فرمانداران، دستگاه‌های اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی و نیروهای مردمی با مدیریت استاندار محترم برای کاهش مشکلات مردم مناطق سیل زده در سیلاب های اخیر به ویژه در شهرستان های پارسیان، بستک و جاسک قابل تقدیر است.

 
وی در همین رابطه گفت: مایحتاج عمومی مورد نیاز مردم مناطق سیل زده استان به مقدار لازم تامین شده است و سوخت مورد نیاز ناوگان سنگین و سبک عمومی و مردمی که برای خدمات رسانی مردم سیل زده شهرستان های پارسیان و بستک فعال هستند تامین می گردد.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: فرمانداران با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط عرضه مستقیم مایحتاج عمومی مردم استان را در دستور کار قرار دهند.
 
حیدری با تاکید عرضه بدون واسطه مایحتاج عمومی مردم استان، افزود: عرضه مستقیم کالاها به معنای واقعی در طول سال، بدون واسطه و با بهره گیری از ظرفیت تعاون روستایی در مکان های مشخص با هدف دسترسی سریع و مناسب مردم به ویژه مردم مناطق کم برخوردار در دستور کار دستگاه های اجرایی متولی با مدیریت فرمانداران قرار گیرد.
 
وی اظهار داشت: عرضه مستقیم مایحتاج عمومی مردم نقش بسزایی در افزایش رضایت‌مندی مردم و کاهش هزینه های آنها خواهد داشت.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی اقدامات و پیگیری های صورت گرفته هفته های اخیر در خصوص تنظیم بازار و ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی بعد از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت را اطلاع رسانی کنند.
 
وی گفت: تامین به موقع گاز خانگی مناطق مختلف استان در دستور کار شرکت پخش فرآورده های نفتی استان قرار گیرد.
نظر شما