معاون فرهنگی و امور جوانان خبر داد:

پانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر علیه السلام برگزار می گردد

۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۰:۵۴:۵۵
کد خبر: ۹۴۰۱۶۸
پانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر علیه السلام برگزار می گردد
معاون فرهنگی و امور جوانان در نخستین جلسه درون دستگاهی از برگزاری پانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر علیه السلام خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ مجتبی عامری سیاهوئی در نخستین جلسه درون دستگاهی پیرامون پانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر علیه السلام گفت : به منظور طرح الگوهای هویت‌آفرین و فراهم نمودن و شناساندن زمینه‌های رشد اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی جوانان و معرفی جوانان شایسته هرمزگانی پانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر علیه السلام ، تجلیل از جوانان برتر برگزار می گردد .

وی افزود : جشنواره حضرت علی اکبر علیه السلام به منظور تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس در بین جوانان ،الگو سازی مناسب برای جوانان و کمک در جهت رشد و ارتقاء هدفمند آنان ،ایجاد زمینه های لازم برای مشارکت نسل جوان در عرصه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی در فروردین ماه سال۹۹ برگزار می گردد .

معاون فرهنگی و امور جوانان بیان داشت : به‌ منظور معرفی الگوهای موفق و برتر در حوزه‌‌ای فعالیت‌های جوانان، جشنواره های استانی و شهرستانی را همه ساله در روز ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام (11 شعبان) به عنوان روز جوان برگزار نماید.

در این جلسه مقرر شد ،دبیرخانه جشنواره تشکیل و احکام اعضا مشخص و ابلاغ گردد ، فراخوان جشنواره طراحی و تدوین و منتشر گردد ، ایجاد لینک اطلاع رسانی در سایت اداره کل ورزش و جوانان و... صورت پذیرد .

نظر شما