معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور در بندرعباس:

برگزاری کنگره شهدا از راهبردهای اصلی بسیج است

۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۰۸:۰۰:۰۴
کد خبر: ۹۴۰۵۲۵
برگزاری کنگره شهدا از راهبردهای اصلی بسیج است
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور در کنگره1500شهید استان هرمزگان گفت: برگزاری کنگره یادواره و مراسمات مربوط به شهدا از راهبردهای مجموعه بسیج در کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ نعمان غلامی بیان کرد : یکی از راهبردهایی که در مجموعه بسیج در کشور دنبال می‌شود برگزاری کنگره و یادواره ها و مراسمات مرتبط با شهدا است.

وی با بیان اینکه امروز ما مدیون شهدا هستیم افزود: طی کردن ادامه مسیر باید با تمسک به شهدا انجام شود لذا برگزاری یادواره و کنگره ضروری است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد : امسال برگزاری 4 کنگره ملی شهدا را در برنامه داشتیم که کنگره شهدای استان هرمزگان سومین برنامه است و تا پایان سال نیز کنگره‌ای در بوشهر برگزار خواهد شد .

وی با تاکید بر تداوم برگزاری کنگره‌ها و اینکه کنگره‌ها نقطه پایانی بر فعالیت‌های یک ساله فعالان است،ادامه داد: پیش از اجرای کنگره آثار شهدا جمع‌آوری و برنامه‌های فرهنگی و هنری در طول سال برنامه‌ریزی می‌شوند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور در پایان خاطر نشان کرد : خدمات‌رسانی با گروه‌های جهادی به عنوان یک پیوست فرهنگی در حوزه کار کنگره‌ها قرار دارد و امید است این روند ادامه داشته باشد .

نظر شما