مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای هرمزگان خبر داد:

بزودی سامانه پرداخت الکترونیک در عوارضی بندرعباس – بندرشهیدرجایی به بهره برداری خواهد رسید

۱۳۹۸/۱۰/۰۵ - ۱۰:۴۹:۳۴
کد خبر: ۹۴۱۵۵۹
بزودی سامانه پرداخت الکترونیک در عوارضی بندرعباس – بندرشهیدرجایی به بهره برداری خواهد رسید
سامانه اخذ الکترونیک عوارض به همت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به دست متخصصین داخلی کشور در محل ایستگاه های عوارضی درچندین نقطه از کشور راه اندازی منجمله در ایستگاه عوارضی بندرعباس – بندر شهید رجایی در بامداد 9 دی ماه 98 با حضور مقامات کشوری و استانی مورد بهره برداری قرارخواهد گرفت .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای هرمزگان اعلام نمود : با راه اندازی خدمت آتی رو خودروهای تردد کننده در آزاد راه ها بطور خودکار شناسایی شده و مبلغ عوارض با روش های متنوعی قبل ، حین یا بعد از تردد قابل پرداخت است .

عابدینی گفت : اهداف اجرایی این سامانه گام بلندی در راستای توسعه شهروند الکترونیک، افزایش توان نگهداری راهها از طریق کاهش هزینه ها، روان سازی بزرگراه ها ، احساس آرامش رانندگان، کاهش مصرف سوخت، ایجاد شرایط جدید برای سرمایه گذاری در حوزه ساخت و توسعه آزاد راهها می باشد. 

وی افزود :  در قالب این طرح رانندگان می توانند با تهیه یک برچسب الکترونیک عوارض از طریق کانالهای مجاز و نصب آن در پشت شیشه خودروی خود، اقدام کنند.

این مقام مسئول بیان نمود : عدم نیاز به توقف در محل ایستگاههای عوارض با عبور بدون توقف از خطوط احداث شده و کاهش زمان سفر و همچنین کاهش مصرف سوخت می باشد. همچنین حذف پرداخت پول نقد، مدیریت عبور و پرداخت های لازم با مشاهده تراکنش های عبور از طریق اینترنت و تلفن همراه از دیگر مزایای این طرح می باشد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان هرمزگان درپایان افزود : نحوه تهیه برچسب از طریق اینترنت و یا مراجعه و ثبت نام در سایت www.avarezi.ir و ارسال برچسب از طریق پست به متقاضی و یا ازطریق اپلیکیشن  می باشد که از سوی مراکز در نظر گرفته شده سامانه پرداخت الکترونیک کشور معرفی خواهد شد . 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز