فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد:

کشف محموله ۵۰ میلیاردی سرب قاچاق در بندر عباس

۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۱:۵۰:۰۱
کد خبر: ۹۴۲۱۵۹
کشف محموله ۵۰ میلیاردی سرب قاچاق در بندر عباس
فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف ۱۳۳تن سرب قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال از سه دستگاه کانتینر در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ سردار غلامرضا جعفری گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید میرزایی شهرستان بندرعباس، حین کنترل خودروهای لاین خروجی از بندرعباس به سه دستگاه کامیون کانتینردار مشکوک شده و آن را جهت بررسی به داخل یگان منتقل کردند.

وی با بیان اینکه در بررسی اولیه مشخص شد کانتینرهای مذکور دارای پلمپ گمرکی می‌باشند اما هیچ گونه بارنامه و پته گمرکی قانوی از سوی رانندگان ارائه نگردید، افزود: در بازرسی دقیق از کانتینرها مقدار ۱۳۳ تن سرب قاچاق و فاقد مدارک قانونی معتبر کشف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان، ارزش محموله کشف شده را بنا به نظر کارشناسان ۵۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه سه نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار جعفری پدیده قاچاق را برای استان و کشور، تهدید امنیتی و اقتصادی بزرگی دانسته و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی‌نظمی و فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون‌گریز، از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، نیروی‌انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده قاچاق، یاری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز