خادم خبر داد:

اجرای طرح مبارزه با جوندگان در پارک‌ها و نوار ساحلی بندر عباس

۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۱:۵۲:۱۶
کد خبر: ۹۴۲۱۶۳
اجرای طرح مبارزه با جوندگان در پارک‌ها و نوار ساحلی بندر عباس
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس از آغاز اجرای طرح مبارزه با جوندگان در پارکها و نوار ساحلی این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ مصطفی خادم در این ارتباط اظهار کرد: طرح مبارزه با جوندگان موذی(موش) در 17 کیلومتر از نوار ساحلی و 41 هکتار از پارک‌های ساحلی اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح با هدف مبارزه با جوندگان موذی، کنترل و جلوگیری از انتقال بیماری، افزایش بهداشت محیط و سالم‌سازی فضاهای سبز شهر اجرا می شود.

خادم بیان کرد: وفور جمعیت حیوانات موذی به ویژه جوندگانی مانند موش در مناطق مختلف شهر بندرعباس به ویژه نوار ساحلی، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها، حواشی بازار ماهی‌فروشان، بافت‌های فرسوده و سکونت‌گاه‌های غیررسمی و مراکز تجاری علاوه بر نازیبایی، سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس ادامه داد: جوندگان مخزن و منبع مهمی برای شیوع و انتقال حدود 35 نوع بیماری بوده و در انتقال و انتشار بیماری‌های عفونی نقش به سزایی دارند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس اضافه کرد: از همین رو اجرای طرح مبارزه با حیوانات موذی در شهر بندرعباس از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: موش‌های موجود در سطح ساحل شهر بندرعباس از نوع موش نروژی به همراه موش‌های صحرایی و موش‌های سیاه هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز