معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان خبر داد:

اهدای ۱۴۲۰ قلم لوازم ضروری زندگی به مددجویان هرمزگانی

۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۰۸:۲۶:۱۰
کد خبر: ۹۴۲۵۲۵
اهدای ۱۴۲۰ قلم لوازم ضروری زندگی به مددجویان هرمزگانی
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، یک هزار و 420 قلم لوازم ضروری زندگی برای خانوارهای تحت حمایت به‌ویژه مددجویان ساکن در مناطق محروم تهیه و توزیع‌شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ احمد پایان، در این خصوص اظهار داشت : تأمین لوازم ضروری زندگی به‌ خصوص برای مددجویان ساکن در مناطق محروم و حاشیه‌نشین در اولویت فعالیت‌های کمیته امداد استان هرمزگان قرار دارد که در همین راستا این نهاد بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته از خانواده‌های تحت حمایت، اقدام به تهیه و توزیع یک هزار و 420 قلم لوازم ضروری زندگی نموده است.

وی با اعلام این مطلب که حدود یک میلیارد و 820 میلیون تومان از اعتبارات این نهاد برای تهیه و توزیع لوازم ضروری زندگی بین خانوارهای تحت حمایت طی امسال هزینه شده است، بیان کرد: این وسایل از تولیدات داخلی و شامل فرش و موکت، یخچال، کولر، تلویزیون، آبگرمکن و پنکه بوده است.

پایان یادآور شد: در حال حاضر 90 هزار و 425 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان قرار دارند که 40 هزار و 390 خانوار از آن‌ها در مناطق محروم زندگی می‌کنند و از کلیه خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان گفت: رفع فقر و محرومیت‌زدایی، تقویت بنیه فرهنگی و توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت یکی از مهم‌ترین رسالت‌های کمیته امداد است و افزود: بر اساس ‌نیازسنجی‌های انجام‌شده به‌منظور تأمین نیازهای ضروری کلیه خانوارهای تحت حمایت، نیاز به مشارکت و همراهی بیشتر خیران جهت هم افرایی کمک‌های مردمی و ظرفیت‌های موجود در سازمان‌ها و نهادها داریم و امید است با توجه هر چه بیشتر مسئولان بتوانیم پاسخگوی نیازهای ضروری این اقشار آسیب‌پذیر جامعه باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز