مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد « منیژه متین » در میناب افتتاح شد

۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۰۸:۴۵:۳۵
کد خبر: ۹۴۲۵۳۷
مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد « منیژه متین » در میناب افتتاح شد
با حضور نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، خیر مدرسه ساز و جمعی از مدیران، مدرسه شش کلاسه زنده یاد « منیژه متین » در روستای کنار اسماعیل میناب افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ دکتر سید فخرالدین هاشمی در این آیین اضهار کرد : مدرسه 6 کلاسه زنده یاد منیژه متین که یکی از مدارس تخریبی بود با زیر بنای 650متر مربع وشامل ساختمان آموزشی ، نمازخانه ،سرایداری و سرویس بهداشتی احداث شده است.

وی با بیان اینکه برای ساخت این مدرسه دو و نیم میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: اعتبارات احداث این پروژه به صورت مشارکی خیر نیک اندیش و اعتبارات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان تامین اعتبار شده بود.

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان در ادامه با اذعان به اینکه تعداد مدارس تخریبی در شهرستان میناب زیاد است، تصریح کرد: این موضوع نشان از یک عقب ماندگی تاریخی در حوزه مدرسه سازی در این شهرستان دارد.

وی ضمن قدردانی از پیگیری های نماینده شرق هرمزگان در مجلس برای افزایش اعتبارات بخش تکمیل پروژه های خیر ساز، عنوان کرد: اعتبارات تکمیل پروژه های نیمه تمام خیرساز در لایحه بودجه سال ۹۹ از رشد سه برابری برخوردار است.

دکتر هاشمی با بیان اینکه با تخصیص اعتبارات این بخش، همه مدارس نیمه تمام خیرساز در شهرستان میناب تکمیل و به بهره برداری می رسند، افزود: اتفاقات خوب و مبارکی در حوزه مدرسه سازی در میناب در حال انجام است.

وی ادامه داد: تعداد زیادی پروژه از محل اعتبارات دولتی شروع کرده ایم و عملیات اجرایی پروژه های متعدد خیرساز نسز طی ماه های اخیر در سطح شهرستان میناب آغاز شده است و طی دو سال آینده بخش قابل توجهی از مدارس تخریبی این شهرستان نوسازی خواهد شد.

نظر شما