رئیس کمیته امداد حاجی‌آباد خبر داد:

اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به مددجویان حاجی‌آباد

۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۰۷:۳۲:۳۸
کد خبر: ۹۴۳۰۰۱
اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به مددجویان حاجی‌آباد
رئیس کمیته امداد شهرستان حاجی‌آباد گفت: طی 9‌ ماهه امسال با مشارکت و همراهی خیران؛ تعداد 100 سری جهیزیه و هدیه ازدواج به زوج‌های تحت حمایت این نهاد اهداء شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ مسیح الله مرادی تصریح کرد : کمیته امداد با هدف ایجاد بستر مناسب جهت مشارکت مردمی برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به قشر نیازمند جامعه توانسته است بسیاری از مشکلات این خانواده‌ها را درزمینه های گوناگون مرتفع کند.

وی، با اشاره به این مطلب که طی 9 ‌ماهه سال 98 با مشارکت و همراهی خیران؛ تعداد 70 سری جهیزیه و 30 مورد هدیه ازدواج بین زوج‌های تحت حمایت این نهاد اهداء شده است، تصریح کرد: ارزش جهیزیه و هدیه ازدواج پرداخت‌شده بالغ‌بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است که 300 میلیون تومان از اعتبارات کمیته امداد و یک میلیارد و 200 میلیون تومان از مشارکت خیران تأمین‌شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان حاجی‌آباد، سرانه جهیزیه اختصاصی برای نوعروسان را مبلغ سه میلیون تومان عنوان کرد و گفت: پرداخت کمک‌هزینه ازدواج در قالب تأمین جهیزیه، هدیه ازدواج و همچنین کمک به ازدواج مجدد بانوان تحت حمایت را از خدمات موفق این نهاد به مددجویان دانست.

مرادی ضمن قدردانی از حمایت خیران از طرح‌های این نهاد، خاطرنشان کرد: بدون شک حمایت‌های مادی و معنوی حامیان باعث موفقیت این نهاد در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه بوده است.

شایسته ذکر است نیکوکاران و مردم نیک‌اندیش شهرستان می‌توانند برای مشارکت در طرح‌های حمایتی کمیته امداد به‌خصوص کمک به امر ازدواج جوانان از طریق شماره‌گیری کد #0766*۸۸۷۷* و یا ارسال عدد ۱۰۰ به سر شماره 3000333376 و نصب اپلیکیشن ناب بر روی تلفن همراه خود اقدام نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز