مدیرکل تعاون و کار هرمزگان در حاشیه بازدید از نمایشگاه سراسری صنایع دستی در استان:

تعاونی تامین نیاز تولیدکنندگان صنایع دستی هرمزگان تشکیل می شود

۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۰۷:۳۶:۴۸
کد خبر: ۹۴۳۰۰۲
تعاونی تامین نیاز تولیدکنندگان صنایع دستی هرمزگان تشکیل می شود
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت : در راستای فراهم‌سازی بستر مناسب برای تأمین مواد اولیه مورد نیاز و فروش محصولات صنعتگران، تعاونی تامین نیاز تولیدکنندگان صنایع دستی هرمزگان تشکیل می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ هادی ابراهیمی در حاشیه برگزاری نمایشگاه سراسری صنایع دستی که در سه راه جهانبار  بندرعباس برگزار شد، ضمن بازدید از غرفه های توانمندی های تعاونی صنایع دستی استان بر خلاقیت و نوآوری در تولید و ساخت صنایع دستی تاکید کرد.

وی اظهارداشت: تولیدکنندگان باید نگاه ویژه ای به شناخت نیاز مصرف کننده و بازار داشته باشند و محصولات خود را متناسب با سلیقه مشتریان تولید کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: در راستای توسعه تعاونی های صنایع دستی، تسهیلات کم بهره در نظر گرفته شده است که تعاونی ها می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

وی در ادامه بر اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان اشاره و اضافه کرد: با اجرای این طرح زمینه اتصال کسب و کارهای خرد به بازار، شبکه سازی، ایجاد زنجیره ارزش، توسعه رشته های نوین و کمک به رشد برندهای استانی و تبدیل آنها به برند ملی فراهم می شود.

ابراهیمی افزود: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از جمله طرح های حمایتی حوزه اشتغال می باشد که در راستای توانمندسازی اقتصادی متقاضیان مشاغل خانگی از ابتدای دیماه در حال اجرا است و در این طرح، توسعه فعالیت های شبکه ای، راهنمایی، مشاوره و ارزیابی متقاضیان، تنوع شیوه های آموزشی، بازار توسعه رشته های نوین، توجه به مزیتهای نسبی و رقابتی در فرایند شغلی مشاغل خانگی مورد توجه قرار گرفته است.  

قابل ذکر است که در حال حاضر 83 شرکت تعاونی صنایع دستی با 1167 نفر عضو، زمینه اشتغال 881 نفر را در سطح استان هرمزگان فراهم کرده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز