معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

روند تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی از بنادر هرمزگان تسریع شود/کالاهای اساسی در هرمزگان به وفور در دسترس است

۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۰۸:۰۰:۴۸
کد خبر: ۹۴۳۰۱۲
روند تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی از بنادر هرمزگان تسریع شود/کالاهای اساسی در هرمزگان به وفور در دسترس است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: دستگاه های اجرایی ذیربط روند تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی از بنادر هرمزگان را سرعت بخشند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ دکتر ایرج حیدری در جلسه ویژه بررسی راه های تسریع در تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی از بنادر استان با اشاره به اهمیت سرعت بخشیدن به روند تخلیه کالاهای اساسی از بنادر استان، عنوان کرد: دستگاه هایی اجرایی ذیربط همچون بنادر، گمرک، استاندارد، غله و شرکت پشتیبانی امور دام با هم افزایی و برنامه ریزی مناسب روند تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی را از بنادر هرمزگان سرعت بخشند.

 
وی با اشاره به جایگاه بنادر هرمزگان در تخلیه کالاهای اساسی، تصریح کرد: بنادر هرمزگان در زمینه تامین کالاهای اساسی کشور نقش مهمی دارند و ضروری است اداره کل بنادر و دریانوردی با افزایش امکانات و تجهیزات زمینه تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی را سرعت بخشد.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطر نشان کرد: حمل به موقع و بدون توقف کالاهای اساسی از بنادر هرمزگان به مناطق مختلف کشور نقش بسزایی در سرعت بخشیدن به روند تخلیه و بارگیری به موقع کالا های اساسی خواهد داشت.
 
حیدری گفت: لزوم جلوگیری از تحمیل هزینه های اضافه نگه داری کالاها در بنادر استان اهمیت سرعت بخشیدن به روند تخلیه و بارگیری این کالا ها را در هرمزگان دو چندان کرده است.
 
وی افزود: با اقدامات و تلاش های صورت پذیرفته در زمینه سرعت بخشیدن به روند تخلیه و بارگیری به موقع کالاهای اساسی این کالاها به وفور در دسترس است و دغدغه ای در این زمینه وجود ندارد.
نظر شما