مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خبر داد :

اجرای طرح شفاف سازی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان

۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۰۸:۳۹:۵۷
کد خبر: ۹۴۳۵۰۹
اجرای طرح شفاف سازی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از اجرای طرح شفاف سازی در همه بخش های فرهنگ و هنر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ رضا کمالی زرکانی با اعلام این خبر گفت  : طرح شفاف سازی از برنامه های اصلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد که از سال قبل در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شده است و هدف آن احترام به ارباب رجوع و آشنایی با روند انجام کارها و ایجاد سلامت شغلی در فضای کاری و ... می باشد.

وی افزود : مردم و مراجعان و به ویژه جامعه فرهنگ و هنر این حق را دارند که از تمامی امورات ، کارها و برنامه های فرهنگی و هنری آگاهی یابند و بر همین اساس در سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پنجره ای بعنوان شفاف سازی در نظر گرفته شده است که با مراجعه به آن می توان از روند اجرای برنامه ها و نحوه هزینه کرد آگاهی یافت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به مزیت های این طرح اشاره کرد و بیان داشت : ایجاد حس اعتماد دوسویه بین سازمان ، مردم ، افزایش مشارکت مردمی در مسایل فرهنگی ، آگاهی یافتن از نیازهای اولویت دار جامعه ، ایجاد عدالت فرهنگی در توزیع منابع و امکانات فرهنگی – هنری و ... از مهمترین مزیت ها و حسن های این طرح می باشد.

کمالی زرکانی در ادامه عنوان کرد :در بخش شفاف سازی تمام اقدامات ، برنامه ها و سیاست ها و راهبردها در حوزه جشنواره ها ، نیروی انسانی ، مسایل مالی و اقتصادی ، عملکردی ، حقوقی  و ... در معرض دید عموم بدون واسطه قرار خواهد گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز