سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان:

دبستان «امید ایران» در روستای آبگلمان بخش تخت افتتاح شد

۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۰۸:۱۲:۳۶
کد خبر: ۹۴۴۰۱۰
دبستان «امید ایران» در روستای آبگلمان بخش تخت افتتاح شد
سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان در این آیین گفت: مدرسه "امید ایران" با زیربنای 101 متر مربع ساخته شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ دکتر « سید فخرالدین هاشمی » هزینه ساخت این مدرسه را سه میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این فضای آموزشی با مشارکت نوسازی مدارس، موسسه مهرگیتی و گروهی از فارغ التحصیلان  پزشکی ورودی بهمن ۷۶ دانشگاه تهران احداث شده است.

وی عنوان کرد: این فضای آموزشی شامل دو کلاس درس، دفتر اداری، سرویس بهداشتی است.

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی احداث این مدرسه از سال گذشته گذشته آغاز و دهه اول دی ماه سال جاری به اتمام رسید.

سرکار خانم « گیتی نژاد »، مدیرعامل موسسه مهر گیتی نیز در این آیین ضمن قدردانی از اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان و گروهی از فارغ التحصیلان  پزشکی ورودی بهمن ۷۶ دانشگاه تهران که در ساخت این مدرسه مشارکت داشتند، خطاب به معلمان گفت: شما الگوی دانش آموزان هستید و باید برای رسیدن کودکان به بلوغ فکری به آنها یاد بدهید که خودشان یاد بگیرند و مسئولیت پذیر باشند.

وی با تاکید بر اینکه معلمان باید با عشق به دانش آموزان علم و دانش یاد بدهند، افزود: این مدرسه با عشق ساخته شده است و امیدوارم از این مدرسه کوچک مردان و زنان بزرگی را به جامعه تحویل داده شود.

گفتنی است؛ بخش تخت در فاصله 45 کیلومتری شمال شرق شهرستان بندرعباس واقع شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز