ابوالفضل اکبرپور در دیدار با سردار مقیمی‌ مطرح کرد:

فعالیت تولید کنندگان در این شرایط اقتصادی جهاد است

۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۰۸:۱۰:۰۹
کد خبر: ۹۴۴۴۹۱
فعالیت تولید کنندگان در این شرایط اقتصادی جهاد است
ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیرکل گمرک شهید رجایی طی نشستی با فرمانده پلیس امنیت اقتصادی و مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان فعالیّت تولید کنندگان در این شرایط را جهاد دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ ابوالفضل اکبرپور افزود: گمرک، پلیس و اداره بندر با یک هدف مشترک فعالیت می‌کنند و همه به عنوان سرباز نظام در پی هم‌افزایی هستیم تا بدین شکل منویات مقام معظم رهبری را مبنی بر حمایت از تولید کنندگان و رونق تولید را اجرایی کنیم.

ناظر گمرکات استان هرمزگان در ادامه بیان کرد: باید وسعت دید در این شرایط ویژه اقتصادی کشور به گونه‌ای باشد که فضا برای تولیدکنندگان و تجار واقعی امن باشد و این موضوع همکاری بیشتر گمرک و اداره بندر و پلیس را می‌طلبد که همه با هم باید طبق شیوه نامه عمل کنیم و تمام تلاشمان کمک به شرایط ویژه کشور در بهبود و رونق تولید، تجارت و کسب و کار باشد.

سردار مقیمی فرمانده پلیس امنیت اقتصادی ضمن تشکر از گمرک و بندر به جهت همکاری با پلیس گفت: هدف ما از این سفر این است که با گمرک و بندر به تعامل بیشتری برسیم و اکنون هرچه جلوتر می‌رویم گفتمان بهتر می‌شود و ارزش‌های سازمانی مشترک پیدا خواهیم کرد که قابل دفاع خواهد بود، چرا که این کار را بر مبنای تفاهم شروع کردیم.

وی در ادامه افزود: اگر هم اختلافی بین پلیس و گمرک و بندر در اوایل کار وجود داشت به دلیل فرهنگ سازمانی این سازمان‌ها است که به حق است و این امر به عرق سازمانی بر می‌گردد. اما با این وجود کاری را شروع کردیم و همانگونه که با همکاری و تعامل، پیشرفت‌های خوبی داشتیم و به سرانجام خواهیم رسانید.

اله مراد عفیفی پور مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ضمن خوش‌آمد به سردار مقیمی بیان کرد: بندر، گمرک و پلیس دارای یک هدف مشترک هستند و آن هم مقابله با قاچاق است که مقابله با قاچاق رونق اقتصادی در پی خواهد داشت و در این امر هیچ‌گونه اختلاف نظری وجود ندارد و اگر هم اختلافی وجود داشته باشد به علت فرهنگ متفاوت سازمانی‌ می‌باشد.

قابل ذکر است این نشست درجهت هم افزایی و افزایش تفاهمات بین سازمان های گمرک، بنادر و پلیس در جهت جلوگیری از قاچاق کالا در روز چهارشنبه یازدهم دی ماه 98  برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز