دکتر همتی در نشست با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

برنامه تولید ۱۰ میلیون تن فولاد در هرمزگان به عنوان یک سیاست بسیار مهم با جدیت در حال پیگیری و اجراست

۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۰۸:۲۴:۵۱
کد خبر: ۹۴۴۴۹۶
برنامه تولید ۱۰ میلیون تن فولاد در هرمزگان به عنوان یک سیاست بسیار مهم با جدیت در حال پیگیری و اجراست
استاندار هرمزگان گفت: تحقق تولید ۱۰ میلیون تن فولاد در استان هرمزگان با جدیت از سوی مجموعه ایمیدرو در حال پیگیری و اجراست و این امر کار بزرگی برای کشور و استان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ دکتر فریدون همتی در نشست با دکتر خداداد غریب پور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) از همکاری‌های خوب دکتر غریب پور و مجموعه ایمیدرو در استان هرمزگان تشکر و قدردانی نمود و بیان داشت: اعتماد به نیروهای بومی استان هرمزگان در مناطق ویژه اقتصادی این استان به ویژه منطقه ویژه پارسیان موجی از رضایت و خوشحالی را در میان مردم این استان ایجاد کرده است.

 
وی در ادامه برنامه تولید ۱۰ میلیون تن فولاد در هرمزگان را یک سیاست و راهبرد بسیار مهم برشمرد و افزود: تحقق تولید ۱۰ میلیون تن فولاد در استان هرمزگان با جدیت از سوی مجموعه ایمیدرو در حال پیگیری و اجراست و این امر کار بزرگی برای کشور و استان خواهد بود.
 
استاندار هرمزگان افزود: همچنین پیگیری های خوبی برای راه اندازی واحدهای پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان انجام شده و سازماندهی خوبی برای این کار بسیار مهم صورت گرفته است.
 
همتی از همکاری مجموعه ایمیدرو در راستای خرید تضمینی پساب تصفیه شده بندرعباس قدردانی کرد و اظهار داشت: خوشبختانه با همکاری ایمیدرو و منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، انعقاد قرارداد خرید پساب تصفیه شده بندرعباس جهت استفاده در صنایع غرب این شهر در حال نهایی شدن است.
 
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: این کار مهم اقدام بزرگی در راستای حفاظت از محیط زیست، جلوگیری از ورود پساب فاضلاب به دریا و استفاده بهینه از پساب تصفیه شده با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی می باشد.
 
همتی همچنین خواستار تسطیح محوطه جدید منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در غرب بندرعباس شد و اضافه کرد: این کار انگیزه های سرمایه گذاران جدید برای حضور در این منطقه را افزایش می‌دهد.
 
استاندار هرمزگان یادآور شد: همچنین با توجه به وجود صنایع بزرگ و انجام سرمایه‌گذاری های جدید در منطقه ویژه خلیج فارس، باید برای افزایش تولید و تامین برق مورد نیاز در این منطقه اقدام لازم صورت گیرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز