مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان هرمزگان خبر داد:

پخش برنامه زنده تلویزیونی «دستان آسمان» از شبکه اول ،برای نخستین بار از هرمزگان

۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۰۸:۰۰:۳۲
کد خبر: ۹۴۶۷۹۸
پخش برنامه زنده تلویزیونی «دستان آسمان» از شبکه اول ،برای نخستین بار از هرمزگان
مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان هرمزگان گفت : مجموعه برنامه زنده تلویزیونی «دستان آسمان» برای نخستین بار با موضوع وقف در دو سه ماه آینده از استان هرمزگان بصورت زنده از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ رضا محرم زاده اظهار داشت : مجموعه برنامه زنده تلویزیونی «دستان آسمان» با هماهنگی روابط عمومی وامور بین الملل سازمان اوقاف و همکاری صداوسیما تهیه و تولید و دو سه ماه آینده به ‌صورت زنده از شبکه اول سیما از این استان پخش خواهد شد.

وی بیان کرد: این برنامه در روزهای پنج‌شنبه و شنبه‌ها هر هفته در استانها به مدت یک ساعت از ساعت 7 و 45 دقیقه صبح در قالب ترکیبی و به ‌صورت زنده پخش می‌شود.

محرم زاده گفت : در این برنامه که با حضور مسؤولان اوقاف همراه خواهد بود نسبت به معرفی امامزادگان، واقفین شاخص و موقوفات برتر اقدام خواهد شد.

مسئول روابط اوقاف و امور خیریه هرمزگان اظهار داشت : در برنامه‌ای که در دو سه ماه آینده با حضور مسؤولان همراه خواهد بود دستاوردهای اوقاف هرمزگان در حوزه‌های مختلف علمی، پزشکی، دینی، اجتماعی و ... ارائه خواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر گروه برنامه ساز از شبکه یک سیما جهت گزارش و تهیه برنامه از موقوفات و بقاع متبرکه مهمان این استان هستند.

این برنامه به صورت زنده از آستان مقدس امامزاده سید مظفر (ع) بندرعباس پخش خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز