رئیس ســازمان نظام مهندســی کشــاورزی و منابع طبیعی هرمزگان:

کاهش مصرف ماهیانه دو میلیون لیتر سوخت

۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۱:۳۸:۱۵
کد خبر: ۹۴۷۵۶۲
کاهش مصرف ماهیانه دو میلیون لیتر سوخت
رئیس ســازمان نظام مهندســی کشــاورزی و منابع طبیعی هرمزگان از کاهش مصرف ماهیانه دومیلیون لیتر سوخت با فعالیت ناظران سوخت در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ حمیدرضا نصیری با اشاره به اینکه ناظران سوخت ماشین آلات کشاورزی، گلخانه ها، مرغداری ها و... را مورد بازدید قرار داده که کاهش مصرف سوخت را بدنبال داشته و از قاچاق سوخت نیز جلوگیری می کند، اظهارکرد: ماهیانه دو میلیون لیتر سوخت با فعالیت ناظران سوخت در استان کاهش یافته است.

وی افزود: 27 نفر ناظر سوخت در استان فعالیت دارند که این ناظران می توانند در حوزه های مختلف یاریگر فعالیت های جهادکشاورزی هستند.

رئیس ســازمان نظام مهندســی کشــاورزی و منابع طبیعی هرمزگان بابیان اینکه ناظران محیط زیســت نیز فقط در هرمزگان فعالیت می کنند؛ گفت: یک سوم اعضای این سازمان معادل 990 نفر فارغ التحصیل شــیلات و محیط زیست هستند که 22نفر از آنها در حال حاضر به عنوان ناظرمحیط زیست فعالیت می کنند و در مراحل ساخت ســایت های پرورش میگو بر شاخص های زیست محیطی این سایت ها نظارت می کنند.

نصیری همچنین افزود: ٤٢ نفر هم فارغ التحصیل شــیلات که آموزش دیده نیز می باشند در ســایت های پرورش میگو به عنوان مسئول فنی در زمان اخذ پروانه بهره برداری نظارت می نمایند که بایســتی صاحبان طرح با مسئولان فنی قرارداد ببندند که تاکنون از ٤٢نفر، ٢٠نفر در این بخش در زمان بهره برداری مزارع پرورش میگو مشــغول بکار شده اند.

به گفته وی ، مجوزهای آبزی پروری برای متقاضیانی صادر می شود که درخواست راه انــدازی مجتمع های آبزی پروری برای پرورش ماهی و میگو باهمدیگر دارند.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: مجوز بارانداز جهت حذف دلال ها توسط این سازمان صادر می شود که مانند بورس به کشاورزان مجوز داده شده که یک کشاورز که تولید محصول بالایی داشته، بتواند محصولات اندک ســایر کشاورزان را نیزبخرد و به خریدار کلان صادراتی بفروشــد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز