مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان هرمزگان :

صدور مجوز راه اندازی کانون شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» در بندرعباس

۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۰۸:۳۲:۰۸
کد خبر: ۹۴۷۹۱۰
صدور مجوز راه اندازی کانون شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» در بندرعباس
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان هرمزگان گفت : مجوز راه اندازی کانون فرهنگی هنری شهید سپهبد «قاسم سلیمانی » در مسجد قدس بندرعباس صادر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ حجت الاسلام احمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد : به پاس یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی، مجوز راه اندازی کانونی به نام این شهید سرافراز در بندرعباس صادر شد.

 وی ابراز امیدواری کرد که این کانون به پایگاهی برای تبیین مجاهدت های ۴۰ ساله سردار رشید سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع از اصول و آرمان های انقلاب و نظام شکوهمند جمهوری اسلامی تبدیل شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان هرمزگان در ادامه به تشریح ویژه برنامه های بزرگداشت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان پرداخت و عنوان کرد: سیاه پوش کردن مساجد، برپایی محافل انس با قرآن، ایستگاه های صلواتی، مراسم بزرگداشت شهادت سردار، سخنرانی و تبیین شخصیت این شهید والامقام و شاخص های مهم سردار از جمله ولایت پذیری و گوش به فرمان ولی بودن از شاخص ترین این برنامه هاست.

پهلوانی، معرفی کتاب با موضوع ایثار و شهادت در طرح شنبه های کتاب این هفته و هفته آینده، برپایی حجله های عزا، عزاداری های سنتی و اعزام اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد به کرمان جهت شرکت در آیین تشیع و به خاکسپاری سردار را از دیگر برنامه ها ذکر کرد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی شخصیتی تک بُعدی نبود، تصریح کرد: همان طور که این شهید سرافراز در ابعاد نظامی و سیاسی چهره ای بی نظیر بود، وجهه فرهنگی منحصر به فردی نیز داشت و نوع شهادت و تشییع پیکر پاک و مطهر و همچنین وصیت ایشان بیانگر این مهم است و نقش موثری در تقویت عزت ملی و روحیه استکبارستیزی دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز