معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

تقویت توان دفاعی از مهمترین مولفه های پدافند غیرعامل است

۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۰۷:۴۴:۵۲
کد خبر: ۹۴۸۹۵۹
تقویت توان دفاعی از مهمترین مولفه های پدافند غیرعامل است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: یکی از مهمترین مولفه های اصول راهبردی پدافند غیرعامل تقویت و بالا بردن توان دفاعی است، چرا که با توجه به تهدیداتی که امروزه در سراسر دنیا وجود دارد، لازم است که با وجود توان دفاعی بحث بازدارندگی را نیز با جدیت دنبال کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ دکتر سعید ناجی در نشست شورای پدافند غیرعامل استان هرمزگان، افزود: توجه به پدافند غیرعامل با هدف کاهش آسیب پذیری در برابر تهدیدات دشمنان یک موضوع ضروری و اجتناب ناپذیر به شمار می رود.

 
وی خاطرنشان کرد: پدافند غیرعامل و عامل یکی از مواردی هستند که ما را در برابر دشمن تقویت می کنند و با تقویت این مهم اجازه عرض اندام به دشمنان را نخواهیم داد.
 
ناجی بر ضرورت ارتقای سطح بازدارندگی در استان به خصوص در زیرساخت های حیاتی، حساس و مهم استان تاکید کرد و افزود: مدیران در حوزه پدافند غیرعامل باید برنامه ریزی داشته باشند و با ارائه برنامه های حوزه کاری خود، آنها را مستند سازی کرده و به صورت مکتوب ارائه نمایند.
 
وی با اشاره به مرزی بودن این استان، افزود:  هرمزگان منطقه‌ای مرزی است که با توجه به این شرایط باید آمادگی کاملی در برابر هرگونه تهدید در طول سال را داشته باشد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز