مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان:

۵۳ مدرسه جاسک آسیب جدی دیده اند

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۰۸:۰۳:۰۵
کد خبر: ۹۵۰۱۲۹
۵۳ مدرسه جاسک آسیب جدی دیده اند
مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: 53 مدرسه شهرستان جاسک در سیل چند روز اخیر این شهرستان آسیب جدی دیده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ موسی دادی زاده سرخائی ضمن بازدید از برخی مدارس خسارت دیده سیل روز گذشته شهرستان جاسک در جلسه ستاد بحران این شهرستان گفت: حجم سیل شهرستان جاسک بسیار در 50 سال اخیر بی سابقه بوده است به طوری که در این سیل به بیش از 53 مدرسه شهرستان خسارت جدی وارد شده است.

وی افزود: قریب به دوهزار دانش آموز مناطق سیل زده به خاطر ورود آب و گل به منازل آنها، کتاب و نوشت افزار خود را از دست داده اند. 

دادی زاده ادامه داد: در این سیل خساراتی به تجهیزات و وسایل آموزشی مدارس وارد شده است و راه ارتباطی چند روستا قطع شده است و دانش آموزان مدارس روستا مرکزی با مشکل رفت و آمد روبرو هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان اضافه کرد: آب شرب مدارس خصوصا مدارس شبانه روزی و برق مدارس قطع شده است و بسیاری ازمدارس را آب فرا گرفته است.

دادی زاده با اشاره به اینکه 11 کانکس در برخی مدارس تخریب شده احتیاج داریم، تصریح کرد: دانش آموزان نیازمند لباس خصوصا لباس گرم و نوشت افزار دارند  که امیدواریم با همکاری فرهنگیان داوطلب، دستگاههای ذی صلاح و دستگاههای اجرایی استان و شهرستان، فرایند تحصیل در مدارس جاسک هرچه سریعتر از سر گرفته شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز