به منظور تردد آسان اتوبوس‌های شهری صورت گرفت:

مناسب‌سازی معابر شهرک پیامبر اعظم بندرعباس

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۱:۲۵:۴۵
کد خبر: ۹۵۰۲۸۵
مناسب‌سازی معابر شهرک پیامبر اعظم بندرعباس
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس از ایمن و مناسب سازی معابر شهرک پیامبر اعظم پس از اتصال این شهرک بزرگ به شبکه حمل و نقل عمومی اتوبوسرانی شهری بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ سعید حسینی پور با سکونت تعداد قابل توجهی از مردم در شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس ، اظهار کرد : با توجه به نیاز مردمی که در این بخش از شهر بندرعباس زندگی می کنند و با تلاش های صورت گرفته، آذر ماه سال جاری تعداد هشت دستگاه اتوبوس در قالب اجرا و راه اندازی فاز دوم طرح جامع حمل و نقل انبوه بر شهر بندرعباس جهت تردد شهروندان به این شهرک اختصاص داده شد.

وی افزود: با بررسی و بازدید های صورت گرفته توسط کارشناسان واحد ایمنی و مهندسی ترافیک سازمان، ایمن سازی شهرک پیامبر اعظم (ص) بوسیله نصب تجهیزات ترافیکی، تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی انجام شده است.

حسینی پور تصریح کرد: طی دو ماه گذشته آن دسته از وظایفی که در راستای ایمن سازی و نصب تجهیزات ترافیکی بر عهده سازمان حمل و نقل شهرداری بوده، تا حد زیادی محقق شده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مهم سازمان حمل و نقل شهرداری بندر عباس، ایمن سازی و آرام سازی معابر شهر و ایجاد شرایط مناسب جهت تردد وسائط نقلیه و فرهنگ سازی در این جهت است.

حسینی پور در ادامه اظهار کرد: در راستای مناسب سازی و آمادگی معابر شهرک پیامبر اعظم (ص) برای عبور و مرور راحت‌تر شهروندان و اتوبوس ها اقدام به استفاده از ۷۷ مورد از تجهیزات ایمنی و ترافیکی شده که شامل تابلو ایستگاه اتوبوس، جهت نما، تابلو تقسیم کننده معمولی، تابلو تقاطع، تابلو گذرگاه عابر پیاده، تابلو سرعتگیر معمولی نصب و اجرا شده است.

اضافه می شود، مطالعات و برداشت‌هایی از این شهرک انجام شده که در فاز اول ٣٢ نقطه جهت طراحی اصلاح هندسی در دستور کار تیم طراحی و مطالعات و نقاط حادثه خیز توسط تیم اجرایی سازمان بررسی و در دست اقدام می باشد.

نظر شما