معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان:

منازل مسکونی سازمانی در استان هرمزگان ساماندهی می‌شوند

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۷:۴۷:۴۷
کد خبر: ۹۵۰۶۷۳
منازل مسکونی سازمانی در استان هرمزگان ساماندهی می‌شوند
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: منازل مسکونی سازمانی در استان هرمزگان ساماندهی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ نازنین شیبانی در جلسه کمیته ساماندهی منازل سازمانی استان هرمزگان، مهم‌ترین موضوع مورد تاکید کارکنان در هر سازمان را تامین مسکن و فراهم کردن بسترهای مناسب رفاهی برای بهبود زندگی کارکنان دانست.

 
وی ادامه داد: سیاست کلی منازل سازمانی بر اساس سیاست قانونگذار این است که اصل ساختمان‌ها حفظ و منفعت آن‌ها در دوره‌های مختلف به نحوی باشد که کارمند بعد از سه تا پنج سال آن را در اختیار نفر بعدی قرار دهد.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان تصریح کرد: متأسفانه برخی از کارمندان پس از انقضای مدت مذکور نسبت به تخلیه و تحویل واحد در اختیار، مطابق قرارداد اقدام نکرده و به این شکل امکان استفاده از این تسهیلات را از سایر کارمندان سلب می‌کنند.
 
وی ادامه داد: برای آنکه افراد یک سازمان پیش‌بینی پذیر باشند باید قانونمند عمل کنند و کسانی که در منازل سازمانی ساکن هستند در جهت بهبود شرایط محل زندگی خود بایستی ضمن رعایت حقوق دیگران در زمان تعیین شده نسبت به تحویل واحد اقدام کنند.
 
وی افزود: کارکنان با توجه به تصمیمات و اقدامات صورت گرفته، می‌توانند سازمان را در تحقق اهداف کمک و اعتمادسازی را در سازمان ارتقا دهند.
 
شیبانی گفت: یکی از برنامه های کلان دولت ساماندهی سرمایه ها و اموال دولت در استان است و در همین راستا با برنامه ریزی صورت گرفته تصمیمات مهمی اتخاذ شده است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز