رییس بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب خبر داد:

خرید و راه اندازی سونوگرافی پیشرفته در بیمارستان میناب

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۷:۵۴:۳۰
کد خبر: ۹۵۰۶۷۵
خرید و راه اندازی سونوگرافی پیشرفته در بیمارستان میناب
رییس بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب از خرید و راه اندازی یک دستگاه سونوگرافی پیشرفته در این مرکز درمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ دکتر محمد مورخ افزود : با توجه به ضرورت و نیاز به دستگاه سونوگرافی پیشرفته در این مرکز درمانی و همچنین مرکزیت حوزه شرق هرمزگان با پیگیری از طریق معاونت درمان دانشگاه این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ابراز کرد : پس از تامین اعتبار این دستگاه با موافقت وزارت بهداشت و درمان در هفته گذشته این دستگاه با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال خریداری و تحویل بیمارستان میناب شد.

دکتر مورخ اظهار کرد : دکتر فرزانه طراوت متخصص سونو گرافی و رادیو لوژیست کار خود را در این مرکز درمانی پس از تجهیز بیمارستان به این دستگاه تشخیصی در جهت خدمت به مردم شریف میناب و حوزه شرق هرمزگان آغاز کرد.

رییس بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب بیان کرد : در این مرکز تمامی درخواستهای مربوط به سونوگرافی از جمله سونوگرافی کامل شکم و لگن، حاملگی، رحم و تخمدان ها، TVS( داخل واژن )، مغزنوزاد، کلیه ها و مثانه و غیره به همراه کالرداپلر عروق اندامهای فوقانی، تحتانی انجام می شود.

وی ضمن تشکر از دکتر حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از پیگیریهای ویژه دکتر عبدالله غریب زاده معاونت درمان دانشگاه  در تخصیص این دستگاه قدردانی کرد.  

نظر شما