مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت:

دانش و تجربه پیشکسوتان فرهنگ و هنر راهگشا است

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۸:۰۱:۵۵
کد خبر: ۹۵۰۶۷۹
دانش و تجربه پیشکسوتان فرهنگ و هنر راهگشا است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در دیدار و نشست صمیمانه با استاد علی رضایی از پیشکسوتان فرهنگ و هنر استان گفت : دانش و تجربه پیشکسوتان فرهنگ و هنر راهگشا است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ رضا کمالی زرکانی و هیات همراه با حضور در منزل استاد علی رضایی از یک عمر فعالیت  فرهنگی و هنری و نقش تاثیرگذاری وی در رویدادهای مهم استان تقدیر و تشکر کردند.

وی در این دیدار بر حضور بیشتر پیشکسوتان در فعالیت های فرهنگی و هنری تاکید کرد و گفت : امروزه بیش از هر زمان دیگر نیاز به حضور پیشکسوتان است تا از این طریق جوانان و نوجوانان بهتر و مطمئن تر گامهای خود را در راستای تعالی فرهنگ و هنر و شکوفایی ظرفیت ها بردارند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان یادآور شد : حضور استاد رضایی و جمعی از هنرمندان پیشکسوت در مراسم روز خلیج فارس امسال و اجرای برنامه های فاخر باعث ارتقای سطح فرهنگ استان و تمجید مهمانان را به همراه داشت و شور و شعف خاص به برنامه ها بخشید.

رضا کمالی عنوان کرد : حضور و مشارکت اساتیدی همچون استاد رضایی در فضای فرهنگی باعث دلگرمی همه خانواده فرهنگ و هنر است و از ایشان تقاضا داریم که به عنوان مشاور تخصصی در همه فعالیت ها و به ویژه جشنواره بین المللی فرهنگی – هنری خلیج فارس در کنار ما باشند.

در ادامه ، استاد علی رضایی بر اهمیت نقش هنرمندان در تلطیف فضای جامعه اشاره کرد و گفت : تنها ابزاری که می تواند جامعه را به سمت تعالی و نشاط و شادابی رهنمون سازد هنر است و هم اکنون بیش از هر زمان دیگر به این نقش هنرمندان نیاز می باشد.

وی انجام کارهای زیر بنایی و ماندگار را از اولویت های برنامه ریزی در حوزه فرهنگ و هنر دانست و افزود : بسیاری از برنامه ها، تاریخ مصرف مشخص و کارکرد آماری دارند اما فعالیت های بخش فرهنگ و هنر از جنس پایدار و با دوام می باشد که همیشه اثرات آن در جامعه باقی می ماند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز