معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان خبر داد:

مرحله دوم فراخوان جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) در هرمزگان به صورت عمومی اعلام می شود

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۸:۲۰:۴۳
کد خبر: ۹۵۰۶۹۲
مرحله دوم فراخوان جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) در هرمزگان به صورت عمومی اعلام می شود
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان از فراخوان پانزدهمین جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ مجتبی عامری در خصوص فراخوان پانزدهمین جشنواره حضرت علی‌ اکبر (ع) اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان اظهار کرد : جوانان استان هرمزگان اصلاً نگران نباشند، بی‌شک شناسایی و معرفی جوانان از دورترین نقاط استان هرمزگان تا مرکز استان در سطح برابر قرار دارد و ما نسبت به‌ تمامی جوانان نگاه یکسانی داریم.

وی با بیان اینکه در حال برنامه‌ ریزی پانزدهمین جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) هستیم ، افزود : طبق تقویمی که داشتیم در تاریخ یکم دی‌ماه ۹۸ دبیرخانه هفته جوان را تشکیل دادیم و مهین زارع به‌عنوان دبیر گرامیداشت هفته جوان اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان منصوب و جلسات داخلی آن برگزار شد.
 
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان تصریح کرد : در مرحله اول با دستگاه‌های اجرایی و مردم‌ نهاد که مرتبط با شاخص‌های جوانان برتر جشنواره بودند مکاتباتی داشتیم و به آن‌ها تا تاریخ ۳۰ دی‌ماه فرصت دادیم این جوانان را معرفی کنند.
 
عامری عنوان کرد : در مرحله دوم از تاریخ یکم تا ۳۰ بهمن‌ماه فراخوان عمومی را خواهیم داشت، بنرهایی برای بیلبوردهای سطح شهر و پوسترهایی برای انتشار در فضای مجازی طراحی کرده‌ایم و برای راحتی کار جوانان استان هرمزگان برای اولین بار سایتی را طراحی کردیم که جوانان متقاضی ۱۸ تا ۳۵ سال می‌توانند وارد این سایت به آدرس javananhormozgan.ir شده ، شرح اهداف و شاخص‌های جشنواره را مطالعه کنند، اگر خود را حائز برتری می‌دانند یک یا دو شاخص را انتخاب و مشخصات شناسنامه‌ای خود را به همراه مدارک و مستندات لازم در سامانه بارگذاری کنند.
 
وی با تأکید بر اینکه امیدواریم به این شیوه بتوانیم شرایط یکسانی را برای کلیه جوانان استان برقرار کنیم ، خاطرنشان کرد : هدف از برگزاری این جشنواره تقویت روحیه خودباوری ، افزایش اعتمادبه‌نفس ، تقویت روحیه تحقیق و ابتکار ، افزایش روحیه کار گروهی ، افزایش مسئولیت‌ پذیری در جوانان و معرفی آنان به جامعه است.
 
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان اضافه کرد : در نظر داریم در جشنواره علی‌اکبر (ع) جوانان برتر را در شاخص‌های متعددی ازجمله جوان قرآنی برتر، جوان فعال اجتماعی برتر، جوان ورزشکار برتر، جوان سرباز برتر، جوان مبتکر و مخترع برتر، جوان کشاورز برتر و ... معرفی کنیم تا دیده شوند و الگوی مناسبی برای دیگر جوانان استان باشند.
 
عامری بیان کرد: هرچند بسیاری از جوانان استان هرمزگان در شاخص‌های مختلف شایسته هستند اما بر اساس آیین‌نامه از جوانان برتر در هر شاخص تجلیل خواهیم کرد.
 
وی با بیان اینکه جوانان شهرستانی نیز همچون سال گذشته در تمامی ۱۳ شهرستان در مراسمی باشکوه تجلیل خواهند شد، اظهار کرد: از شانزدهم لغیات بیست و دوم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ به‌عنوان هفته جوان معرفی شده و اختتامیه پانزدهمین جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) نیز در این تاریخ برگزار خواهد شد.
 
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان افزود: پس از دریافت رزومه از شرکت‌کنندگان، پیش‌بینی کردیم جلسه داوری طرح‌ها را در تاریخ ۱۰ اسفندماه برگزار و منتخبین را کنیم؛ لیست منتخبین مسئله محرمانه‌ای نیست و از اصحاب رسانه نیز می‌خواهیم با این افراد مصاحبه داشته و در معرفی آنان کوشا باشند.
 
عامری با اشاره به اینکه از فعالین رسانه که دغدغه این جشنواره را دارند تشکر می‌کنم، تصریح کرد: هر مطالبه‌ای راه و روشی دارد، ما در اداره کل ورزش و جوانان استان مستقر هستیم و افراد می‌توانند پیشنهادها، انتقادات و سؤالات خود را مطرح کنند و ما قطعاً پاسخگو خواهیم بود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز