سوم‌و‌چهارم بهمن برگزار می شود:

اتومبیل ها در نبرد بزرگ کیش، شتاب می‌گیرند

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۳:۴۱:۵۶
کد خبر: ۹۵۰۹۵۰
اتومبیل ها در نبرد بزرگ کیش، شتاب می‌گیرند
مسابقه اتومبیلرانی «شتاب بزرگ» جزیره کیش با حضور علاقمندان کیشوند و شرکت کنندگان از سه استان دیگر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛رئیس هیأت اتومبیلرانی موسسه ورزش و تفریحات سالم جزیره در گفت و گو با خبرنگار برنا در کیش با اعلام این خبر گفت: مسابقه شتاب بزرگ کیش با حمایت شرکت جهان نوای ترنم و حضور پرشیا خودرو روزهای 3 و 4 بهمن ماه از ساعت 9:30 صبح در محل مرکز تفریحات هوایی کیش توسط برگزار خواهد شد.

حسین نبوی ادامه داد: این مسابقات با تایم گیری به وسیله دستگاه های بسیار دقیق مخصوص با قابلیت محاسبه زمان تا هزارم ثانیه و داوران مطرح فدراسیون اتومبیلرانی انجام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: کلاس بندی مسابقه کیش بر اساس وجود خودروهای خاص جزیره در 12 کلاس مختلف طراحی شده است.

رییس هیات اتومبیل رانی کیش افزود: خودروهای شرکت کننده می‌بایست جواز ورود به مسابقه را از کمیته فنی هیات اتومبیلرانی دریافت کنند. جلسه توجیهی و اهدای شماره مسابقه و استیکر روز 2 بهمن در سالن تنیس روی میز انجام خواهد شد و حضور شرکت کنندگان در این جلسه اجباری می‌باشد.

نبوی در پایان یادآور شد: علاقه مندان با در دست داشتن کپی گواهینامه، بیمه شخص ثالث و بیمه ورزشی می توانند تا روز سه شنبه اول بهمن از ساعت 8:30 الی 15:30 به موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش، برای حضور در این مسابقات علاوه بر شرکت کنندگانی از جزیره کیش، نفراتی هم از استان های تهران، قزوین و خوزستان برای حضور در این رویداد مهیج اعلام آمادگی کرده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز