معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری بندرعباس:

دسترسی مردم بندرعباس به گاز باید تسهیل یابد

۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۰:۳۵:۵۴
کد خبر: ۹۵۱۲۵۱
دسترسی مردم بندرعباس به گاز باید تسهیل یابد
معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری بندرعباس گفت : شرکت های توزیع گاز موظفند دسترسی مردم به گاز مورد نیاز را تسهیل کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ حسین باباخانی در حاشیه بازدید از شرکت های توزیع و همچنین مراکز عرضه سیلندر گاز در سطح شهر افزود : با توجه به بارندگی های اخیر و آبگیری تاسیسات بعضی از شرکت های توزیع متاسفانه تامین و توزیع گاز کاهش ، که بلافاصله پیگیری های لازم جهت رفع مشکل صورت گرفت و در حال حاضر همه شرکت ها با تمام ظرفیت در حال توزیع سیلندر گاز مورد نیاز شهروندان هستند.

بابا خانی با تاکید به شرکت های گاز در خصوص دسترسی راحت تر مردم به گاز مورد نیاز، تصریح کرد: شرکت های گاز با افزایش ساعت کار تولید، افزایش تعداد خودروهای توزیع محلات، الکترونیکی کردن درخواستهای مشترکین ، افزایش اشتراکهای خانگی سطح دسترسی مردم را افزایش داده و از هرگونه کمبود واخلال در توزیع جلوگیری کنند.

وی با اشاره به تعداد زیاد فروشندگان غیرمجاز سیلندر گازخانگی در سطح شهر، افزود: قیمت مصوب سیلندر ٧٨٠٠٠ ریال است که متاسفانه در بعضی از جایگاه های عرضه فاقد مجوز با قیمت بالاتر از نرخ مصوب فروخته می شود که تخلف بوده و در حال پیگیری است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار در پایان گفت: با توجه به گاز رسانی به شهرک های توحید ، نبوت ، الهیه ،طلائیه ١و٢ ،سجادیه ،پیامبر اعظم (ص) و گلشهر جنوبی از همه شهروندان این محلات درخواست می شود نسبت به خرید انشعاب و استفاده از گاز شهری اقدام کنند.

نظر شما