رییس هیات اتومبیل رانی جزیره کیش :

استقبال از رالی در کیش بی نظیر است/ پیست اتومبیل رانی می تواند به گردشگری جزیره کمک کند

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۰۷:۳۹:۳۷
کد خبر: ۹۵۱۷۹۲
استقبال از رالی در کیش بی نظیر است/ پیست اتومبیل رانی می تواند به گردشگری جزیره کمک کند
رییس هیات اتومبیل رانی جزیره کیش گفت : مسابقات رالی در جزیره کیش از سال 80 برگزار می شود که همیشه استقبال کیشوندان از این مسابقات بی نظیر بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ حسین نبوی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری برنا در کیش گفت : برگزاری اولین دوره مسابقات رالی در جزیره کیش به سال 80 برمیگردد که در آن زمان خودرو سمند تولید شده بود و ما ده دستگاه از این خودرو را وارد کیش کرده و اولین دوره مسابقات را استارت زدیم.

وی افزود : خداروشکر پس از گذشت هجده سال همچنان استقبال کیشوندان از این مسابقات حتی نسبت به خیلی از شهرهای بزرگ کشور، عالی است و در مسابقات روز گذشته هم حضور بیش از صد شرکت کننده با 55 خودرو گواه این ادعاست.

رییس هیات اتومبیل رانی جزیره کیش پتانسیل شرکت کننده های این مسابقات را در حد بالایی دانست و ادامه داد: با اینکه ما در جزیره پیست استاندارد و بین المللی نداریم و قاعدتا این مسابقات در سطح حرفه ای نباید برگزار شوند، اما پتانسیل شرکت کننده ها بسیار بالاست و استعداد خیلی خوبی برای حضور در عرصه های بین المللی وجود دارد.

نبوی پیرامون نداشتن پیست اختصاصی و بین المللی عنوان کرد: با توجه به آب و هوای جزیره که مشابه کشورهای خلیج فارس است، و شرایط ویژه از جمله عدم نیاز ویزا برای خارجی هایی که به مقصد کیش سفر می کنند، یک پیست بین المللی می تواند هم به رشد این ورزش در کشور ایران کمک کند و هم جزیره در طول سال میزبان تعداد زیادی از گردشگران باشد، چراکه بعد از رشته ورزشی فوتبال در دنیا مسابقات رالی جزو پربیننده ترین رشته های ورزشی است. و همین مساله می تواند به اقتصاد و معرفی ایران و جزیره کمک شایانی بکند. البته ناگفته نماند که آقای امیری خراسانی سرپرست سازمان ورزش و تفریحات سالم جزیره نگاهشان نسبت به این رشته ورزشی بسیار مثبت است و برای جذب سرمایه گذار در تلاشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز