مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان :

طرح "حال خوش زندگی" در هرمزگان در حال برگزاری است

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۰۷:۵۳:۳۸
کد خبر: ۹۵۱۷۹۶
طرح حال خوش زندگی در هرمزگان در حال برگزاری است
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان از اجرای طرح حال خوش زندگی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ مریم یگانه در تشریح این خبر ، اظهار داشت : طرح «حال خوش زندگی» با هدف تقویت توانمندی نوجوانان در حوزه هیجانات و صفات مثبت با رویکرد پیشگیرانه و آینده نگر در استان هرمزگان در حال برگزاری است.

 
وی افزود : این طرح به افراد کمک می کند تا تصمیم های خود را آگاهانه بگیرند و زندگی سالم و پرباری داشته باشند.
 
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان در ادامه، امید، عزت نفس، خوش بینی، شادی و نشاط، جرأتمندی، هوش هیجانی، روابط مثبت و معنویت را از جمله مهارت های پیش بینی شده در راستای پاسخگویی به نیازهای اساسی نوجوانان ذکر کرد.
 
یگانه بیان داشت : محتوای آموزشی طرح یادشده از کتاب کارگاه های «حال خوش زندگی» ویژه مربیان و کارشناسان است.
 
وی به تعداد مراکز آماده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان جهت اجرای طرح «حال خوش زندگی» اشاره کرد و گفت: مرکز ثابت، مرکز سیار روستایی، مرکز بندرعباس، مرکز سیار روستایی ویژه کودکان روستا و کم برخوردار، مرکز روستایی فین و بندرعباس و مرکز شهرستانهای حاجی آباد، بندرلنگه، میناب، سیریک، جاسک، هرمز، قشم و ابوموسی از جمله این پایگاه ها هستند.
 
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان در پایان با بیان اینکه طرح «حال خوش زندگی» از اوایل آذر ماه به صورت پایلوت و با حضور ۳۰ نوجوان در استان آغاز شده است، افزود: درحال حاضر، شرکت کنندگان در این طرح، مهارت های یادشده را فرا می‌گیرند و پس از ارزیابی توسط آموزش و پژوهش تهران، شیوه اجرای آن در تمامی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تدوین می شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز