رئیس شیلات شهرستان بندرلنگه خبر داد:

برگزاری کارگاه آموزشی، راه اندازی و عملیاتی نمودن پمپ اطفاء حریق بندرصیادی کنگ

۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۷:۴۷:۵۰
کد خبر: ۹۵۲۳۵۵
برگزاری کارگاه آموزشی،  راه اندازی و عملیاتی نمودن پمپ اطفاء حریق بندرصیادی کنگ
رئیس شیلات شهرستان بندرلنگه از برگزاری کارگاه آموزشی، راه اندازی و عملیاتی نمودن پمپ اطفاء حریق بندرصیادی کنگ با همکاری مدیریت بهره‌بردار و آتش نشانی شهرداری بندرکنگ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ حسین ریاس با بیان اینکه اطفا حریق و تجهیز بنادر صیادی به آتش خاموش کن همواره یکی از دستورکارهای پیشرو شیلات هرمزگان بوده است گفت : خوشبختانه در همین راستا بندر صیادی کنگ به پمپ آتش خاموش کن (با واتر جت)مجهز گردید.

وی با بیان اینکه ضرورت ایجاد آمادگی پیش از بحران و مدیریت مناسب در زمان وقوع بحران بسیار حائز اهمیت است گفت : کاهش آسیب پذیری ، تداوم و تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدیدات و خطرات احتمالی و همچنین تمرین مفهومی و عملی از اهداف کارگاه آموزشی برگزار شده بود.

ریاس با اشاره به سیاست های اداره کل شیلات هرمزگان مبنی بر افزایش ایمنی شناورها و بنادر  صیادی و برنامه های آموزشی این اداره در سال جاری گفت : اقدام لازم برای انجام پیوسته تمرین های آمادگی مقابله افراد با شرایط بحرانی در عملیات صیادی و مراکز تجمع این شناورها در بنادر صیادی را از اولویت های اجرائی ابلاغ شده از سوی شیلات هرمزگان است.

رئیس شیلات شهرستان بندرلنگه ضمن تشکر از همکاری تعاونیهای صیادی که در اجرای این کارگاه  همکاری داشته اند ، بر ضرورت آمادگی افراد شاغل درشناورهای صیادی برای مقابله با حوادث و اقدام مناسب در کاهش خسارات تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت تجهیز بنادر صیادی به سیستم اطفا حریق گفت : پیگیری جهت ترویج آن به سایر بنادر صیادی از اهم برنامه های پیش رو اداره شیلات شهرستان بندرلنگه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز