رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد:

مردم مناطق سیل زده نگران اسناد مالکیت خود نباشند

۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۸:۲۱:۰۹
کد خبر: ۹۵۲۳۷۹
مردم مناطق سیل زده نگران اسناد مالکیت خود نباشند
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به مردم مناطق سیل زده اطمینان داد که هیچ گونه نگرانی برای اسناد مالکیت خود نداشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ علی صالحی اظهار داشت : یکی از نگرانی هایی که مردم مناطق سیل زده دارند ، مربوط به اسناد مالکیتشان است که در این زمینه ، دستگاه قضایی استان هرمزگان اطمینان می دهد که هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد و مردم مطمئن باشند که در صورت از بین رفتن اسنادشان ، صدور گواهی موقت و اسناد المثنی با مانعی روبه رو نیست.

وی در ادامه از مردم خواست با مراجعه به دادگستری شهرستان جاسک نسبت به صدور گواهی موقت و رفع مشکل اسنادی در اسرع وقت اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان بر ضرورت ادامه روند امدادرسانی به سیل زدگان نیز تأکید کرد و گفت : امروز یکی از مهم ترین وظایف دستگاه های اجرایی، نهادهای گوناگون و همه مردم، تلاش برای کاستن از آلام هموطنان سیل زده است.

صالحی یکی دیگر از وظایف دستگاه قضایی برای کاهش درد و رنج مردم سیل زده را تلاش در جهت تأمین امنیت مناطق آسیب دیده بیان کرد و گفت: رؤسای دادگستری این حوزه های قضایی، تمهیدات لازم را برای تأمین امنیت هر چه بیشتر مناطق درگیر سیل اندیشیده اند و مردم بدانند که دستگاه های انتظامی و امنیتی نیز از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نمی کنند.

گفتنی است در جریان سیل اخیر در مناطق شرقی استان هرمزگان بسیاری از مردم اسناد و حتی مدارک شناسایی خود را نیز از دست داده اند.

نظر شما