خادم خبر داد:

آغاز به کار چهارمین نمایشگاه سراسری گل و گیاه از ۳۰ دی ماه در بندرعباس

۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۷:۲۹
کد خبر: ۹۵۲۴۸۵
آغاز به کار چهارمین نمایشگاه سراسری گل و گیاه از ۳۰ دی ماه در بندرعباس
ریاست سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس از آغاز به کار چهارمین نمایشگاه سراسری گل و گیاه از ۳۰ دی ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ مصطفی خادم با بیان اینکه چهارمین نمایشگاه سراسری گل و گیاه ، صنایع وابسته و گیاهان دارویی بزودی در بندرعباس آغاز به کار می‌کند ، اظهار کرد : این نمایشگاه از روز دوشنبه ۳۰ دیماه با حضور بیش از ۶۰ تولید کننده داخلی در زمینه گل و گیاه و صنایع وابسته برگزار می‌شود.

وی افزود : این نمایشگاه به مدت شش روز در محل دایمی نمایشگاههای بین‌المللی بندرعباس واقع در سه راه جهانبار دایر است.

خادم با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ گیاه‌پروری و فضای سبز، جلب مشارکت‌های مردمی، ترغیب بازدیدکنندگان به نگهداری و پرورش گل و گیاه و آشنایی آنان با گونه‌های متنوع گیاهی از اهداف برگزاری نمایشگاه‌های گل و گیاه است.

این مقام مسئول بیان کرد: در این نمایشگاه بخش‌هایی مانند گل و گیاه آپارتمانی، باغچه‌ای، کاکتوس، ساکولنت، تراریوم، بخش گیاهان آبزی و بخش تجهیزات مانند گلدان‌های سفالی، پلاستیکی، سنگی، خاک و خاک برگ، کود و غیره است.

خادم اضافه کرد: در این نمایشگاه تولیدکنندگان گل و گیاه از شهرهایی مانند اراک، محلات، همدان، گرگان، کرج، تهران، اصفهان، مشهد، اهواز، شیراز، ساری، بندرعباس و غیره حضور دارند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس گفت: شهروندان می‌توانند جهت بازدید از این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۳ مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز