مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان هرمزگان :

هیچ بخش ورزش از هم جدا نیست باید با هم برنامه ریزی کرد

۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۵:۳۷
کد خبر: ۹۵۲۵۵۳
هیچ بخش ورزش از هم جدا نیست باید با هم برنامه ریزی کرد
مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان هرمزگان در هفتمین جلسه رؤسا هیئت های ورزشی گفت : هیچ بخشی از ورزش از هم جدا نیست و در هر صورتی به هم وابستگی دارد و باید در کنار هم برنامه های و طرح ها را بررسی و ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ محمدرضا امیاری با بیان اینکه رؤسا هیئت ها باید بدانند که نقش پایه ای در ورزش دارند ادامه داد : باید با برنامه پیش رفت همانطور که در ابتدای سال برنامه سالانه 98 را هیئت ها درخواست شد، باید برنامه سالانه سال 99 نیز قبل آغاز سال و در بهمن ماه به اداره تحویل داده شود تا برنامه های لازم و بودجه لازم و اعتبارات برای طرح ها و برنامه ها در نظر گرفته شود.

وی در ادامه افزود : اداره کل  از برنامه ها و طرح ها استقبال می کند و در صورت تصویب در شورا برنامه ریزی و بعد از تهیه طرح پخته، هر مدیر دیگر هم که بر سر کار باشد آن را ادامه خواهد داد و عملی می شود و تمامی رشته ها می‌توانند طرح های خود را ارائه دهند تا بررسی شود.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت : این اداره در خصوص درآمد های غیر رسمی بعضی از هیئت ها درخواست روشن سازی دارد، خبرها به صورت محرمانه به اداره می رسد که هیئت هایی مبالغی را از بخش هایی تامین کرده اما هیچگونه اطلاعات یا بازخوردی به اداره کل نمی‌رسد که در چه بخش های ورزشی هزینه شده است که این خود باعث عملکرد های دوگانه در حوزه ورزش می‌شود.

امیاری خاطر نشان کرد : به هیئت ها اعتماد کامل وجود دارد و تامین و جذب اسپانسر را از سوی آنان حمایت می شود.

وی ادامه داد : تنها درخواست از آنان این است که برنامه و هزینه ها در حوزه ورزش را مشخص و اعلام  کرده و حداقل حق اداره این است که در جریان هزینه ها در حوزه ورزش باشد.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان هرمزگان همچنین بیان کرد :  هیئت ها با برنامه از قبل تعیین شده وارد کار شده و در دقیقه 90 برای اعزام و اردو و هر برنامه ای اقدام نکنند و با وجود اینکه به کارها رسیدگی می‌شود اما امکان پوشش مناسب را کم می کند.

امیاری در پایان افزود : هرمزگان جزو معدود استان ها است که در حوزه ورزش پروژه و طرح های شاخص و خوبی را ارائه داده و برگزار کرده است که می توان با برنامه ریزی به موقع ودرست به نتایج بهتر دست پیدا کرد.

نظر شما