فرمانده انتظامی هرمزگان:

قاتل متواری قبل از خروج از کشور شناسایی و دستگیر شد

۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۸:۱۷:۴۲
کد خبر: ۹۵۲۸۸۵
قاتل متواری قبل از خروج از کشور شناسایی و دستگیر شد
فرمانده انتظامی هرمزگان گفت : قاتل متواری قبل از خروج از کشور توسط پلیس آگاهی هرمزگان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ سردار غلامرضا جعفری گفت : در پی وقوع یک فقره آدم ربایی در یکی از روستاهای تابعه شهرستان بندرعباس که منجر به قتل شده بود ، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار جعفری افزود : با انجام تحقیقات گسترده و همه جانبه بعمل آمده و تلاش مضاعف و شبانه روزی کارآگاهان اداره پلیس آگاهی یکی از عاملان اصلی و مباشر قتل عمد که از افراد شرور و سابقه دارمنطقه بوده شناسایی شد.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت : در ادامه تحقیقات مشخص شد نامبرده بصورت قاچاق و غیرقانونی قصد خروج از مرز ایران به کشور ترکیه از مرز آذربایجان غربی را دارند که اکیپی از مأموران مجرب آگاهی با هماهنگی و اخذ نیابت قضائی به شهرستان سلماس اعزام و متهم را که در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه که در یکی از روستاهای مرزی مخفی شده بود دستگیرو به بندر عباس انتقال داده دادند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: متم دستگیر شده دربازجویی های فنی بعمل آمده به جرم ارتکابی خوداعتراف کرد که در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و متهم باقرار مناسب روانه زندان شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز