با حضور وزیر ورزش و جوانان در قالب ویدئو کنفرانس:

مرکز نوآوری و شکوفایی هرمزگان افتتاح شد

۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۵:۳۷
کد خبر: ۹۵۲۹۸۹
مرکز نوآوری و شکوفایی هرمزگان افتتاح شد
با حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ، هم‌زمان با پنج استان کشور ، مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی استان هرمزگان در بندرعباس رسماً آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ طی آیینی که به‌ صورت ویدئو کنفرانس و با حضور وزیر ورزش و جوانان ، وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و رئیس جهاد دانشگاهی کشور برگزار شد ، هم‌زمان با افتتاح پنج مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی در کشور ، مرکز نوآوری و شکوفایی هرمزگان نیز همانند مراکز استان‌های فارس ، بوشهر ، کردستان و ایلام فعالیت خود را به‌صورت رسمی آغاز نمودند.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در حاشیه افتتاح این مرکز اظهار داشت : طبق تفاهم نامه استانی وزارت ورزش و جوانان و جهاد دانشگاهی راه اندازی راهبردی مرکز نوآوری و شکوفایی با هدف شتاب‌دهی کسب‌ و کار جوانان دراستان در راستای ترویج فرهنگ دانش و نوآوری و کار آفرینی در قالب سه دوره ترویج ، نوآوری و شکوفایی صورت گرفته است.

محمودرضا امیاری در ادامه بیان داشت : در این مرکز بالغ بر 30 رویداد کارگاههای آموزشی ، رویدادهای ایده شو با محوریت گردشگری و علوم و فنون دریایی ، رویدادهای صندلی تجربه ، رویدادهای دورهمی ، کارآفرینی با محوریت کسب و کار در حوزه گردشگری صنایع دریایی ، کارگاه برندسازی شخصی ، رودیادهای خلق ایده و تفکر خلاق در این مرکز برگزارشده است.

وی یادآورشد : مراکز نوآوری و شکوفای شامل تیم هایی هستند که به عنوان هسته ها و واحدهای فناور شناخته می شوند وهدف آنها ایجاد یک اکوسیستم حاوی استارت تاپ ها ، شتاب دهنده ها و موسسات دانشگاهی است.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با اشاره به اینکه با اجرای این طرح شاهد افزایش خودباوری و اعتماد به نفس در جوانان هستیم افزود : امید است جوانانی که در این مسیر قرار گرفته‌اند ایده‌های نوآورانه را به مرحله ایجاد کسب و کار برسانند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز