مدیر کل ورزش وجوانان خبر داد :

آغاز فراخوان پانزدهمین جشنواره استانی حضرت علی اکبر(ع)

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۸:۱۱:۱۷
کد خبر: ۹۵۳۴۳۵
آغاز فراخوان پانزدهمین جشنواره استانی حضرت علی اکبر(ع)
مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت : پانزدهمین جشنواره استانی حضرت علی اکبر (ع) درفروردین 99 برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ محمود رضا امیاری با اشاره به برگزاری این جشنواره اظهار داشت : تا کنون چهارده جشنواره استانی حضرت علی اکبر(ع) با معرفی و تجلیل از جوانان برتر استان برگزار شده است که پانزدهمین جشنواره استانی حضرت علی اکبر(ع) در فروردین 99 در استان هرمزگان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد : بیش از 100 جوان برتر و نمونه در حوزه های علمی پژوهشی ، اختراعات و ابتکارات ، فرهنگ و هنر ، دارای توانایی خاص ، ایثار و شهادت ، مهارت آموزی و مدیر برتر در استان و 13 شهرستان نیز در پانزدهمین جشنواره استانی حضرت علی اکبر(ع) مورد تقدیر و تجلیل قرار خواهد گرفت.

متولی ورزش و جوانان بیان داشت : جوانان در رده سنی (18تا35سال) در شاخص های علمی پژوهشی ، اختراعات و ابتکارات ، فرهنگ و هنر ، دارای توانایی خاص ، ایثار و شهادت ، مهارت آموزی و مدیر برتر از یکم تا 30 بهمن ماه جاری می توانند از طریق سامانه/ https//javananhormozgan.ir نیز ثبت نام نمایند.

امیاری یاد آور شد : به مناسبت یازدهم شعبان المعظم ، میلاد حضرت علی اکبر"ع" و همچنین هفته جوان که از 16 تا22 فروردین ماه سال آینده می باشد ، بیش از 100 برنامه متنوع فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی در سطح استان هرمزگان اجرا خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز