رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خبر داد:

ورود دستگاه قضایی به موضوع دریافت وجه در پارکینگ فرودگاه بین المللی بندرعباس/ تردد‌های کمتر از ۱۵ دقیقه رایگان شد

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۸:۲۷:۵۹
کد خبر: ۹۵۳۴۴۲
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اعلام اینکه با ورود دستگاه قضایی ، تردد کمتر از ۱۵ دقیقه وسائل نقلیه به فرودگاه بین المللی بندرعباس رایگان شده است ، اظهار داشت : دریافت وجه از افرادی که استفاده‌ای از خدمات پارکینگ نمی‌کنند ، خلاف حقوق عامه است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ علی صالحی اظهار داشت : با توجه به گزارشات مردمی مشخص شد ، در ورودی فرودگاه بندرعباس مراجعان ملزم به پرداخت حق پارکینگ می‌شدند که این موضوع منجر به اعتراض شهروندان شده بود.

وی یادآور شد : بر اساس بررسی‌های انجام شده ، تعداد زیادی از تردد‌ها به فرودگاه بین‌المللی بندرعباس ، مربوط به افرادی است که قصد همراهی ، بدرقه و یا استقبال از مسافران خود را داشته و عملاً از پارکینگ استفاده‌ای نمی‌کنند.

صالحی خاطرنشان کرد : از نظر قانونی ؛ دریافت وجه می‌بایست در مقابل ارائه خدمات بوده و دریافت هزینه از افرادی که استفاده‌ای از خدمات پارکینگ ندارند ؛ خلاف حقوق عامه است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد : با توجه به مطالبات مردم با ورود دادستانی مرکز استان به این موضوع و بازدید از محل پارکینگ فرودگاه ، مقرر شد جهت جلوگیری از تضییع حقوق عامه ، تردد‌های کمتر از ۱۵ دقیقه رایگان باشد و این موضوع در ورودی و خروجی پارکینگ به اطلاع مسافران رسانده شود که بلافاصله پس از بازدید ، این موضوع عملیاتی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز