مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس هرمزگان

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۰۸:۳۱:۴۷
کد خبر: ۹۵۳۹۵۲
آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس هرمزگان
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از آغاز مرحله اول توزیع شیر رایگان برای 320 هزار دانش آموز مقاطع پیش دبستانی، ابتدائی و متوسطه اول استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ موسی دادی زاده سرخائی در آئین نمادین آغاز توزیع شیر رایگان استان هرمزگان که در دبستان دخترانه محبوبه دانش ناحیه دو بندرعباس برگزارشد ، گفت : مرحله اول توزیع شیر رایگان در 22 منطقه استان هرمزگان آغاز شده که 320 هزار دانش آموز را تحت پوشش قرار می دهد.

وی افزود: در این مرحله 20 نوبت شیر در مدارس به صورت یک روز در میان توزیع می گردد و مدارس به گونه ای برنامه ریزی داشته باشند که دانش آموزان در زنگ تفریح دوم ،  این شیر را میل کنند.

دادی زاده ضمن بیان اینکه در صورت تأمین اعتبار لازم، توزیع شیر در مرحله دوم نیز ادامه پیدا می کند، ادامه داد: در مرحله دوم نیز 40 پاکت شیر در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد و در مجموع 60 پاکت شیر در مدارس تا پایان سال تحصیلی در بین دانش آموزان توزیع می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان تصریح کرد: جامعه هدف ما کلیه دانش آموزان پیش دبستانی، ابتدائی و متوسطه اول مدارس شهری و روستائی سراسر استان هرمزگان است.

دادی زاده اضافه کرد: مطابق تحقیقات انجام شده در دفتر وزارت آموزش و پرورش در برخی استانهای کشور دانش آموزان با برخی مشکلات تغذیه ای مواجه بودند که استان هرمزگان به عنوان یکی از استان های هدف قرار گیرفته است و توزیع شیر از امروز اول بهمن ماه 98 به صورت نمادین آغاز و به تدریج در تمام استان توزیع می گردد.

این مسئول گفت: برای سلامت و شادبی دانش آموزان مصرف شیر ضروری است بنابراین باید تلاش کرد تا فرهنگ استفاده از شیر در خانواده ها ارتقاء یابد و میزان سرانه شیر در استان افزایش یابد و به میانگین مصرف شیر در کشور و جهان نزدیک تر شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز