معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

سهم هرمزگان از محل تسهیلات اشتغالزایی به طور کامل جذب شود

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۰۸:۳۹:۰۱
کد خبر: ۹۵۳۹۵۸
سهم هرمزگان از محل تسهیلات اشتغالزایی به طور کامل جذب شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: دستگاه های اجرایی و بانک ها با هماهنگی و همکاری هرچه بیشتر سهم استان از محل تسهیلات طرح های اشتغالزایی را به طور کامل جذب کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ دکتر ایرج حیدری در جلسه کارگروه اقتصادی ، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان هرمزگان با محوریت ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی و بانک ها در جذب تسهیلات اشتغالزایی با اشاره به روند جذب تسهیلات اشتغالزایی در استان ، عنوان کرد : جذب تسهیلات اشتغالزایی در هرمزگان با همکاری مجموعه دستگاه های اجرایی و بانک ها بارفع موانع پیش روی فعالان این بخش ها از سرعت مناسبی برخوردار است.

 
وی افزود : دستگاه های اجرایی و بانک ها با هم افزایی هرچه بیشتر سهم استان را از محل تسهیلات اشتغالزایی تا پایان سال به صورت کامل جذب و عملیاتی کنند.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در همین رابطه گفت: تسهیلات اشتغالزایی در محل خود صرف و اهداف طرح در زمینه تولید و اشتغال محقق گردد.
 
حیدری خاطرنشان کرد: بخشی از تسهیلات اشتغالزایی در اختیار نهادهای حمایتی استان است و ضروری است با هدف توانمند سازی مددجویان این نهادها تسهیلات مورد نظر در این بخش به طور کامل جذب گردد و تاکنون جذب تسهیلات در این بخش ها باهمکاری نهادهای حمایتی و بانک ها از سرعت خوبی برخوردار بوده است.
 
وی اظهار داشت: طرح های اشتغالزایی بسیار خوبی در بخش های مختلف تولیدی و خدماتی از محل تسهیلات اشتغالزایی در مناطق مختلف هرمزگان در حال اجراست که تحقق کامل آنها زمینه ساز ایجاد فرصت های جدید شغلی و افزایش تولید خواهد بود.
نظر شما