طی ۱۰ ماهه سال ۹۸ محقق شد:

پرداخت بیش از ۲۴۰ میلیارد تومان مستمری به مددجویان هرمزگان

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۲:۱۲:۳۴
کد خبر: ۹۵۴۱۴۵
پرداخت بیش از ۲۴۰ میلیارد تومان مستمری به مددجویان هرمزگان
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان گفت: در 10 ماهه امسال کمیته امداد هرمزگان بیش از 240 میلیارد تومان مستمری به مددجویان و نیازمندان استان پرداخت کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ احمد پایان ،  پرداخت کمک معیشت به مددجویان تحت حمایت این نهاد را یکی از مهم‌ترین خدمات حوزه حمایت و سلامت برشمرد و گفت : کمیته امداد هرمزگان در 10 ماهه سال 98 ، بیش از 240 میلیارد تومان مستمری به‌حساب سرپرستان خانوارهای تحت حمایت این نهاد واریز کرده است.

پایان بابیان این مطلب که بیش از 90 هزار خانوار با جمعیتی بالغ‌بر 219 هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان هستند، افزود: در حال حاضر 59 هزار خانوار کمک معیشت بگیر (مددجوی عادی) و 31 هزار خانوار نیز به عنوان نیازمندان مشمول تبصره 14 قانون بودجه تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان می‌باشند که حدود 71 درصد جمعیت تحت حمایت این نهاد ساکن مناطق روستایی هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان، هدف اصلی از پرداخت مستمری را جلوگیری از ایجاد فقر مطلق و فراهم کردن شرایط اولیه لازم برای توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت عنوان کرد و گفت: در راستای توانمندسازی خانواده‌ها علاوه بر پرداخت مستمری به مددجویان (عادی)، خدمات دیگری نیز ازجمله کمک‌هزینه درمانی، کمک‌هزینه تحصیل، کمک به ازدواج جوانان، اردوهای زیارتی و پرداخت وام‌های ضروری و اشتغال و... به آنان ارائه می‌شود.

نظر شما