نماینده ولی فقیه در هرمزگان :

جزیره هرمز باید تبدیل به جزیره پاک شود

۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۰۹:۴۳:۰۱
کد خبر: ۹۵۴۵۰۷
جزیره هرمز باید تبدیل به جزیره پاک شود
نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس و رییس شورای فرهنگ عمومی استان در شصت چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی هرمزگان:جزیره هرمز باید تبدیل به جزیره پاک شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده ضمن تاکید بر اهمیت جزیره هرمز گفت : در دیداری که مسئولان استان به برکت کنگره بین المللی ۱۵۰۰ شهید هرمزگان با مقام عظمای ولایت داشتند ایشان بر توجه جدی به جزیره هرمز و آبادانی آن تاکید کردند.

وی افزود : جزیره هرمز به لحاظ فرهنگی در معرض تهدید جدی قرار دارد و باید هرمز تبدیل به جزیره پاک هم به لحاظ فرهنگی ،زیست محیطی،اجتماعی و گردشگری تبدیل شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان عنوان کرد : به هر میزان که گردشگری در جزیره هرمز توسعه می یابد باید به چالش های حاصل از آن و رفع آسیب ها و صیانت از فرهنگ بومی و سنتی آن توجه شود.

امام جمعه بندرعباس مهمترین رسالت پیش روی شورای فرهنگ عمومی محقق کردن گام دوم انقلاب دانست و بیان کرد : ایجاد فضای مناسب و زیر ساخت نرم افزاری و رواج سبک زندگی اسلامی برای تمدن سازی اسلامی از اولویت های شورا است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده تشکیل کارگروه های تخصصی برای شورای فرهنگ عمومی را ضروری دانست و گفت : تامین محتوای مناسب و خوراک فکری برای جلسه اصلی از طریق همین کارگروه مهیا می شود.

وی اضافه کرد : ایجاد تمهیدات لازم برای تامین پشتوانه مالی شورا برای اجرایی کردن مصوبات الزامی است و کمیته ای برای مشخص کردن راهکارها تشکیل می شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هرمزگان در پایان افزود : نقش رسانه ها و نخبگان در پیشبرد اهداف و برنامه های شورا بسیار مهم است و  این ظرفیت  باید شناسایی و در مسیر تعالی فرهنگی استان قرار گیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز