رئیس هیئت کشتی‌:

اردوی آماده سازی مسابقات لیگ کشتی استان برگزار شد

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۷:۳۳:۲۸
کد خبر: ۹۵۶۵۷۴
اردوی آماده سازی مسابقات لیگ کشتی استان برگزار شد
اردوی آماده سازی مسابقات لیگ کشتی استان هرمزگان با حضور رئیس هیئت کشتی استان ، مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان هرمزگان ، علیرضا روشی (دبیر هیئت کشتی) ، رحمان قره گزلو (مربی تیم) و کشاورز (قهرمان کشتی فرنگی آسیا) در سالن زنده یاد نیما نعیمی دو هزار بندرعباس، سالن کشتی مدافعان حرم و تیم کشتی شهرستان رودان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ رئیس هیئت کشتی در این جمع گفت : تمامی ورزشکاران این رشته و در هر رده سنی استعداد بالایی دارند که در صورت تداوم در تمرین و آموزش ، در کشور و حتی جهان حرفی برای گفتن خواهند داشت.

مهدی نوبانی در ادامه خاطرنشان کرد : مسئولان هیئت کشتی استان در حد توان، ورزشکاران این رشته اصیل را حمایت می کنند و مشکلات را به کمک خیرین وعلاقه مندان به رشته اول کشور برطرف خواهند کرد.

وی در پایان ضمن تشکر از مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان هرمزگان وجوانان ورزشکار بیان کرد : نگاه مدیر کل ورزش و جوانان به این رشته ورزشی مثبت است و بارها برای حمایت شما جوانان اعلام آمادگی کرده است و امیدواریم با همت شما جوانان سربلند شده و در استان یک موج قوی در رشته کشتی به راه انداخته شود.

قابل ذکر است ، حضور رئیس هیئت کشتی و عوامل کشتی در هیئت استان در جمع کشتی گیران نونهال و نوجوان باعث دلگرمی آنان شد.

نظر شما