معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

محصولات تولیدی بانوان کارآفرین هرمزگانی دارای بازار مناسبی است/ضرورت تشکیل تعاونی بانوان کارآفرین در هرمزگان

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۷:۴۲:۲۶
کد خبر: ۹۵۶۵۷۷
محصولات تولیدی بانوان کارآفرین هرمزگانی دارای بازار مناسبی است/ضرورت تشکیل تعاونی بانوان کارآفرین در هرمزگان
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: محصولات تولیدی بانوان کارآفرین هرمزگانی در سطح ملی و کشورهای همسایه دارای بازار مناسبی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ دکتر ایرج حیدری در همایش بانوان کارآفرین شهرستان بندرعباس با اشاره به توانمندی های بانوان کارآفرین هرمزگانی ، عنوان کرد : هرمزگان دارای بانوان کارآفرین فعال در حوزه های مختلف کشاورزی ، تولیدی ، صنعتی و صنایع دستی است که این مهم ظرفیتی بی بدیل برای سرعت بخشیدن به روند رشد و توسعه استان است.

 
وی در همین رابطه گفت : نرخ مشارکت بانوان هرمزگانی بالاست که این امر نشانگر اشتیاق بانوان کارآفرین استان برای کار و فعالیت در حوزه های مختلف تولیدی است.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با اشاره به ویژگی های بانوان کارآفرین، تصریح کرد: خود باوری، انجام متعهدانه کارها، با برنامه بودن همراه با پشتکار از ویژگی های بارز بانوان کارآفرین می باشد.
 
حیدری افزود: تولیدات بانوان کارآفرین هرمزگانی در سطح ملی و کشورهای حوزه خلیج فارس دارای بازار مناسبی است و تولیدات آنها می تواند معرف پتانسیل های استان باشد.
 
وی خاطرنشان کرد: تولید محصولات با کیفیت گام مهمی می باشد که می‌تواند زمینه های موفقیت بانوان کارآفرین را بیش از پیش مهیا کند.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: تشکیل تعاونی های بانوان کارآفرین استان هرمزگان می تواند نقش بسزایی در موفقیت هرچه بیشتر آنها ایفا کند.
 
وی تصریح کرد: استانداری هرمزگان با تمام توان از بانوان کارآفرین استان حمایت خواهد کرد و تلاش می شود با اتخاذ تصمیمات مناسب، موانع پیش روی آنها به حداقل ممکن برسد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز