معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان:

صیانت از حقوق شهروندی باید یکی از اولویت های مدیران باشد

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۷:۴۶:۵۵
کد خبر: ۹۵۶۵۸۲
صیانت از حقوق شهروندی باید یکی از اولویت های مدیران باشد
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت : صیانت از حقوق شهروندی باید یکی از اولویت های مدیران باشد و در راستای پایش وضعیت اجرای دستورالعمل‌های صیانت از حقوق شهروندی و سلامت اداری، ارائه آموزش‌های عمومی در جامعه با هدف آشنایی بیشتر با این حوزه، بسیار مهم است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ نازنین شیبانی در جلسه مدیریت عملکرد ، سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی استانداری هرمزگان بر ضرورت داشتن رویکرد عملیاتی در جلسات تاکید کرد و اظهار داشت : از صرف گزارش دادن در خصوص مسائل اجتماعی نتیجه ای حاصل نمی شود بلکه باید ارائه گزارش ها همراه با طرح پیشنهادی و راهکارهای عملیاتی برای حل مسائل باشد.

 
وی ادامه داد : باید تلاش شود تا تصمیم سازی ها در جلسات ستادی قابلیت اجرایی هر چه بیشتری پیدا کند.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان به ضرورت تلاش مدیران ستادی برای صیانت از حقوق شهروندی اشاره کرد و افزود : یکی از مصادیق حقوق شهروندی این است که مدیران به مصداق حرف هایی که می زنند، عمل کنند.
 
وی گفت: تامین حقوق شهروندی با پشت میز نشینی محقق نمی شود بلکه مدیران باید در متن جامعه و بین مردم حضور پیدا کنند و از نزدیک با مسائل و دغدغه ها آشنا شوند.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به اختصاص اعتبار برای اجرای طرح ها در حوزه اجتماعی دفاتر تسهلیگری اشاره کرد و بیان داشت: باید مشخص شود در هرکدام از بخش ها اعتبارات صرف شده نسبت به پیشرفت در رفع مشکلات اجتماعی چقدر بوده است.
 
وی بر لزوم پرهیز از موازی کاری در اجرای طرح ها در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی تاکید کرد و افزود: در اجرای طرح ها باید یک کمیته پیشگیری به عنوان مجری تعیین شود و سایر دفاتر به عنوان همیار و کمک کننده عمل کنند.
 
شیبانی اظهار داشت: فرمانداران موظف هستند با همکاری دیوان محاسبات استان، برای دهیاران و شهرداری ها همایش های آموزشی برگزار کنند.
 
معاون توسعه مدیریت ومنابع استانداری درپایان نشست گفت: تعیین سیاست ها و راهبردهای صیانت از حقوق شهروندی، آموزش و توانمند سازی مدیران و کارکنان، اطلاع رسانی و آگاه سازی شهروندان، پیشگیری از تضییع حقوق شهروندان، ارتباط با مردم و توسعه خدمات الکترونیکی و روان سازی قوانین و مقررات از جمله شاخص های ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها در حوزه صیانت از حقوق شهروندی است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز