مدیر تأمین مسکن کمیته امداد هرمزگان گفت:

احداث ۷۰۵ واحد مسکن برای مددجویان هرمزگانی / سهم ۸۵ درصدی مناطق روستایی از احداث مسکن مددجویی

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۰:۰۸:۱۱
کد خبر: ۹۵۶۶۶۹
احداث ۷۰۵ واحد مسکن برای مددجویان هرمزگانی / سهم ۸۵ درصدی مناطق روستایی از احداث مسکن مددجویی
مدیر تأمین مسکن کمیته امداد هرمزگان گفت : طی 10 ماهه سال جاری، تعداد 705 واحد مسکن با اعتباری بالغ‌بر 12 میلیارد و 700 میلیون تومان برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان احداث شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ اصغر گلستانی تأمین سرپناه مناسب را مهم‌ترین دغدغه و ضروری‌ترین نیاز مددجویان این نهاد دانست و گفت: خدمات کمیته امداد به مددجویان با رویکرد توانمندسازی و بر اساس نیازسنجی‌های انجام‌شده صورت می‌پذیرد که تأمین مسکن یکی از اصلی‌ترین و پرهزینه‌ترین نیازهای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد است که ارائه این خدمت علاوه بر اعتبارات دولتی نیازمند مشارکت و همراهی خیرین نیز می‌باشد.

گلستانی با اشاره به سهم 85 درصدی مناطق روستایی از احداث مسکن برای مددجویان، اظهار داشت: طی 10 ماهه سال جاری، تعداد 705 واحد مسکن برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان احداث شده است که حدود 600 واحد مسکن احداث شده در مناطق روستایی بوده است.

مدیر تأمین مسکن کمیته امداد استان هرمزگان افزود: هزینه ساخت این تعداد واحد مسکونی بالغ‌بر 12 میلیارد و 700 میلیون تومان بوده که هفت میلیارد و 100 میلیون تومان آن از اعتبارات کمیته امداد، دو میلیارد و 800 میلیون تومان از محل تسهیلات قرض‌الحسنه صندوق امداد ولایت و مابقی از محل کمک‌های خیران بوده است.

گلستانی به طرح بهسازی و نوسازی واحد‌های مسکونی روستایی اشاره و گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) هم‌زمان با اقدامات دولت به‌منظور اجرایی کردن مصوبات مرتبط با طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، با استفاده از اعتبارات دولتی، تسهیلات بانکی و با مشارکت خیرین اقدام به تأمین سرپناه مناسب، مقاوم و بادوام برای مددجویان روستایی واجد شرایط نمود است.

وی یادآور شد: امیدواریم در کنار حمایت‌های دولت و با مشارکت و همدلی هر چه بیشتر آحاد مردم و مسئولین بتوانیم زمینه‌ی رفع مشکل مسکن خانوارهای نیازمند را فراهم نماییم که در همین راستا نیکوکاران می‌توانند به‌منظور مشارکت در برنامه‌های تأمین مسکن برای مددجویان، با ارسال عدد ۱۰۰ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ و نصب اپلیکیشن ناب و یا مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد در سراسر استان اقدام نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز