مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان :

با افتتاح ۲۳ پروژه به استقبال دهه فجر ۹۸ می رویم

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۶:۴۲:۴۷
کد خبر: ۹۵۶۹۵۶
مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان در نشست خبری بمناسبت ایام ا... دهه فجر در جمع خبرنگاران ورزشی استان گفت : 23 پروژه در ایام ا... دهه فجر افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان، حمیدرضا امیاری افزود : از این تعداد پروژه 4 سالن ورزشی و 18 زمین چمن مصنوعی رو باز با حضور مسئولین کشوری و استانی افتتاح می شود .

وی از دیگر برنامه  فرهنگی ورزشی ویژه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه ورزش و جوانان هرمزگان به برگزاری جشنواره های فرهنگی - ورزشی  در شهرستان بندرعباس ، مسابقات کشوری و استانی ، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده های معظم شاهد، دیدار با مسئولان استانی، نشست با پیشکسوتان، نشست صمیمی با جوانان و... اشاره کرد.

امیاری اعتبار این پروژه ها را بیش از ۱۱۵ میلیارد ریال اعلام  و ادامه داد :  ۹۵ درصد این پروژه ها در بخش روستاهاست .

وی با اشاره به اینکه اکثر زمین های چمن مصنوعی در سطح روستاهای هرمزگان احداث شده است، عنوان کرد: پروژه های ایام ا... دهه فجر ورزش و جوانان در شهرستان های بندرعباس، پارسیان، بستک، میناب، قشم و حاجی آباد است.

این مسؤل با بیان اینکه قایقرانی رشته هدف ماست ، عنوان کرد : استان هرمزگان ظرفیت و استعداد زیادی در زمینه قایقرانی دارد و این اداره کل تمام تلاشش را بکار می گیرد تا در سطح ملی و بین المللی مطرح شویم .

مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان  از اجرای سایت آبی - ساحلی در جزایر ابوموسی و هرمز خبرداد و افزود: با توجه به اهمیت جزایر پیگیر هستیم که از این دست سایت ها در همه شهرستان های ساحلی  هرمزگان احداث شود.

امیاری در خصوص سالن فجر بندر عباس توضیح داد : این سالن از قدیمی ترین سالن هاست که  تا کنون برای بازسازی آن  200 میلیون تومان هزینه شده است همچنین پیگیر جذب اعتبار جهت بازسازی استادیوم تختی نیز هستیم .

خبرنگار : جمیله دبیری نیا

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز