حمایت همه جانبه دکتر پاک‌زاد ، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان از تیم فوتبال انرژی بر

۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۰۷:۵۰:۳۹
کد خبر: ۹۵۷۸۷۱
حمایت همه جانبه دکتر پاک‌زاد ، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان  از تیم فوتبال انرژی بر
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در جمع بازیکنان ، کادر فنی و تماشگران تیم انرژی بر وعده داد : بصورت همه جانبه از این تیم حمایت خواهم کرد و مطالبات بازیکنان و کادر فنی را پی‌گیری می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ دکتر مسعود پاکزاد با حضور در ورزشگاه تختی شهر پارسیان ، بازی دو تیم انرژی‌بر و ستارگان بندر بستانو را از نزدیک تماشا کرد.

وی در ورود به ورزشگاه با سعه‌صدر و گشاده‌رویی و در یک فضای صمیمی در جمع تماشگران حضور پیدا کرد و پس از شنیدن مشکلات و درد دل های آنان  وعده داد مطالبات به حق آن‌ها را پی‌گیری کند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در پایانِ این بازی  که با نتیجه تساوی بدون گل همراه بود ، با بازیکنان و کادر فنی دیدار کرد و به بررسی شرایط و مشکلات آنان پرداخت.

وی با تاکید به اینکه به توانایی های کادرفنی و تک تک شماها ایمان داریم گفت : مطمئن هستم  با روحیه خوب و توانایی هایی که از شما سراغ دارم ، قطعا خیلی زود به شرایط ایده آل بر می گردید و تیم به آنچه شایسته اش هستیم خواهد رسید.

پس از پایان صحبت های پاکزاد ، محمد خاتمیان سرمربی تیم  از حمایت های مدیرعامل منطقه ویژه تشکر و قدردانی و ابراز امیدواری کرد که با حمایت های همه جانبه تیم انرژی بر خیلی زود جایگاه واقعی خود را در جدول رده بندی پیدا خواهد کرد.

گفتنی است ، این مسابقه از سری رقابت های لیگ برتر استان هرمزگان ، به شمار می‌ آمد که تیم انرژی بر در آن از چهارده بازی ، صاحب چهارده امتیاز می باشد و با یک بازی کمتر در مکان هشتم جدول جا دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز