همزمان با اولین روز از دهه فجر صورت گرفت:

افتتاح ساختمان های سایت پشتیبانی و تاسیسات برقی و مکانیکی بندر صیادی بندرعباس

۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۱:۵۰:۲۵
کد خبر: ۹۵۸۰۹۴
افتتاح ساختمان های سایت پشتیبانی و تاسیسات برقی و مکانیکی بندر صیادی بندرعباس
مدیر کل شیلات هرمزگان از افتتاح ساختمان های سایت پشتیبانی و تاسیسات برقی و مکانیکی بندر صیادی بندرعباس با حضور استاندار هرمزگان، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و جمعی از مسئولین استان و مردم در اولین روز از دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ استاندار هرمزگان در آئین ایم مراسم ، فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و بیان داشت : با برنامه‌ریزی و تلاش و کوشش جهادی صورت گرفته در استان هرمزگان ، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر سال جاری ، تعداد ۷۰۷ پروژه با اعتباری بالغ بر هفت هزار و ۸۷۴ میلیارد تومان در استان هرمزگان به بهره‌برداری می‌رسد.

فریدون همتی با اشاره به نقش فعالیت های شیلاتی در توسعه استان هرمزگان، افتتاح ساختمان های سایت پشتیبانی و تاسیسات برقی و مکانیکی بندر صیادی بندرعباس را گامی موثر در خدمات رسانی به جامعه صیادی خواند.

در ادامه مدیر کل شیلات هرمزگان با بیان اینکه بهره برداری و افتتاح بالغ 17 پروژه شیلاتی با اعتباری بالغ بر101میلیارد تومان در ایام ا... دهه فجر امسال صورت می گیرد گفت: افتتاح ساختمان های سایت پشتیبانی و تاسیسات برقی و مکانیکی بندر صیادی بندرعباس یکی از مهمترین این پروژه ها است.

محسن یکتاپور با بیان اینکه در این پروژه بالغ بر 36میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه شده است گفت: احداث ساختمانهای پشتیبانی، سوله و سایبان و محوطه سازی مهمترین بخش های این پروژ] بوده اند.

در ادامه رئیس شیلات بندرعباس احداث ساختمان اداری به مسات 336 متر مربع در دو طبقه اسکلت بتنی، ساختمان نگهبانی به مساحت 28 متر مربع، ساختمان سرویس بهداشتی به مساحت 51 متر مربع و ساختمان پست برق به مساحت 20 متر مربع از مهمترین بخش های احداث ساختمان های پشتیبانی در بندر صیادی بندرعباس خواند.

ابراهیم عالی زاده احداث سوله تدارکات به مساحت 537 متر مربع، احداث سایبان قایق ها به مساحت 128 متر مربع، احداث سوله سایبان تخلیه صید و ادوات صیادی به مساحت 612 متر مربع، احداث سوله سایبان تور به مساحت 621 متر مربع را از اهم اقدامات انجام شده در احداث سوله و سایبان بندرصیادی بندرعباس خواند.

وی محوطه سازی این بندرصیادی را شامل احداث محوطه پشتیبانی به مساحت 18000 متر مربع، زیر سازی و آسفالت به مساحت 15094 متر مربع، احداث پارکینگ قایق ها به مساحت 5000 متر مربع ، احداث سردرب ورودی بندر به طول 14.5 متر ، احداث مخازن سوخت به ظرفیت 135000 لیتر و مساحت 130 متر مربع و احداث دیوار کشی محوطه به طول 613 متر مربع خواند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز