رئیس کمیته امداد شهرستان میناب خبر داد:

اهدای ۱۲ دستگاه یخچال توسط خیر تهرانی به نیازمندان مینابی

۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۱:۱۷:۵۱
کد خبر: ۹۵۸۶۴۹
اهدای ۱۲ دستگاه یخچال توسط خیر تهرانی به نیازمندان مینابی
رئیس کمیته امداد شهرستان میناب گفت: با همت خیر تهرانی ، 12 دستگاه یخچال مورد نیاز تعدادی از خانواده ایتام و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان میناب تأمین شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ عباس راستی گفت : پیرو رایزنی این نهاد با خیر تهرانی ، لوازم سردکننده مورد نیاز تعدادی از خانواده‌های ایتام و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان میناب تأمین شد.

وی با اشاره به مشارکت اثربخش خیران در تأمین نیازهای ضروری خانوارهای نیازمند ، افزود : تعداد 12 دستگاه یخچال به ارزش 38 میلیون و 320 هزار تومان با همکاری یکی از خیرین تهیه و به خانواده ایتام و نیازمندان شناسایی شده در شهرستان میناب اهداء شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان میناب یادآور شد: هم‌اکنون تعداد هفت هزار و 600 خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان میناب هستند و بر اساس نیازسنجی‌های انجام‌شده حدود 700 خانواده فاقد لوازم سرمایشی بوده و یا لوازم آنان فرسوده و غیرقابل استفاده است که این نهاد به‌منظور تأمین این میزان لوازم ضروری زندگی علاوه بر منابع مالی خود نیاز به مشارکت خیران دارد.

راستی گفت: خیران عزیز می‌توانند با مراجعه حضوری به کمیته امداد در تأمین لوازم ضروری نیازمندان مشارکت داشته باشند و یا با ارسال عدد ۱۰۰ به شماره ۳۰۰۰333376 و نصب نرم‌افزار ناب بر روی تلفن همراه، کمک‌های نقدی خود را به نیازمندان اهداء نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز